teisipäev, 2. märts 2010

Hambaid krigistades:S

Mai ole üldiselt miskine siuke nõrguke inime, kes iga ärritava asja peale pisarat poetab. No mul on olnud nt üliõpilasi, kes on halva hinde pärast minu nähes nutnud või üks endine töökaaslane, kes miski suurema jama kokkukeeramise pärast nutma puhkes jne. Ma lähen pigem vihaseks, irooniliseks, küüniliseks.
See jutt ei puuduta muidugi seda tundelist kurgukraapimist, mida võib ette tulla kasvõi televiisorist natuke haiget või õnnetut beebit nähes või kuuldes lugusid täiesti võõraste laste kurvast saatusest, a see on vist arusaadav. Janoh - siia juurde võib lisada ka välismaal elamisest tingitud suurenend isamaalisuse, a ega ma ikka pelgalt sinimustvalge värvikombinatsiooni peale ka nutma ei hakka:)

Avot täna sain peale mitmetunnist tuhnimist internetis ja kümnete minutite pikkust ootamist igasuguste infoliinide kõneootejärjekorras sellise klienditeeninduse osaliseks, et kui ma järjekordse kõne lõppedes telefoni sõna otseses mõttes käest viskasin, tulid enesehaletsusest ja vihast pisarad silma!

Nimelt pröökas ühe kohaliku ametiasutuse EUROOPA LIIDU asjadega tegeleva osakonna töötaja mulle, et mida ma õige endast mõtlen, et tulen siia valetama, et Eesti on ka EL liikmesriik. No ma ahmisin ikka õhku ja püüdsin suht rahulikult seletada, et samal ajal kui Ungari liitus EL-ga liitus ka Eesti ja sellest varsti KUUS aastat möödas, et võiks nigut ikka teada jne. Ja siis ta KARJUS (mai liialda!), et kui mina ise kõiki asju paremini tean, siis miks ma üldse helistasin neile ja mingeid asju nende kääst küsin! Vuoah!
Püüdsin jääda rahulikuks ja küsisin tädi käest tema nime (sest ega ta seda ei öelnud ju kui mind peale mitut suunamist temani suunati) ja ühtlasi küsisin tema ülemuse nime. Ta siis purssis kuidagi need mõlemad välja ja siis ütles, et oodaku ma korraks. Järgnes pikkpikkpikk vaikus ja edasi rääkis minuga juba selle sama osakonna juhataja. Ei vabandanud. Aga ütles, et me vaatasime jah, et Eesti on ka EL liikmesriik, et sel juhul siis kehtivad teie puhul sellised ja sellised seadusesätted jnejne. Jutt oli arusaadav viisakas ja sisaldas soovitud infot. Aga ei vabandatud.
Ma olen siiamaani ärritatud. Kohutavalt ärritatud. Esimese asjana tahtsin muidugi Z. õlal telefoni teel natuke nutta, aga ta istus kuskil nõupidamisel ja mingi saksa mutt kraaksus mulle ooopis kõrva. Siis, kui ta lõpuks kätte sain, olin muidugi juba maha rahunend ja ega tai saa ju ka midagi muud teha kui öölda, et polemidagijalähebülejaonikkapersevestid...:S
Ja nüüd ma siis mõtlen, millega ennast täna õhtul Grey Anatoomiat vaadates lohutada:

a) avada viimane kuiv prantsuse siider, mis sahvris veel lösutab (siidri kahjuks räägib see, et pudel on suur ja mind on üks ja mitu pääva avatuna külmaris seistes läheb asi jamaks)
b) juua ära viimane külmaris olev väike Hoegaardeni nisuõlu
c) süüa ära järelejäänd käsitöölehmakommid, mis ma nädalivahel endale sokulaadipoest ankisin

Lähen mõtisklen sel raskel teemal nüid edasi:)
Ahjaa, käisime imiklapsega täna asrti juures ja saime õueloa ja laps tunnistati põhimõtselt terveks. Raskel ajal abiks seegi.

9 kommentaari:

Anu ütles ...

no mille kasuks ostustasid? ma oleks vist kõik variandid võtnud :)
on ikka persevestid, ausõna

patsifist ütles ...

Võtsin õlle, hia väike lonks ja sidrunit juhtus kah kodus olema:)
No ma olen tänaseks juba maha rahunend, a eila õhtalgi käisid veel mõtted peas, et mida oleks võind öölda või teha. Need head teravad laused ja mõtted tulevad ju tavaliselt iljem...:)

Anonüümne ütles ...

ma jooks siidri ära, sööks kommid nahka, nutaks õla märjaks ning kirjutaks lugeja arvamuse viisakast käitumisest ametiasutustes mõnda lehte :)
kui see viimane seal kombeks on, muidugi :)

keelek6rv ütles ...

tahtsin ka öelda, et tööta läbi nii a, b kui c. ja ära nii jäta seda jama. et kaeba kuskile selle teenindaja peale ikka. raske muidugi, kui ärritus juba lahkund on..

Red Whortleberry ütles ...

Ma kirjutan nyyd teemast ka, lugesin alles nyyd läbi: müts maha Sinu ees, kui nii kergesti maha ka rahuneda suudad. Ma hakkaks juba asju pakkima... ÕNNEKS ei ole mul siin Ungaris vaja ametiasutustega asju ajada, ma oleks juba ammu hull valmis. Hiljuti pidin ma auto kindlustamise asjus K&H-ga asju ajama. No täielik kiviaeg, nagu Pannoni impeeriumiski.

Aga Sinu asemel ikka kirjutaks ülemusele ja nõuaks vabandamist ning töötajatele lisakoolitust. Las vaatavad, et hull välismaalane.

patsifist ütles ...

Ma ise mõtlen just sedasama, et välismaalastele on ju rohkem lubatud, hullud ju:) Z muidugi küsis mu kääst, et mis see mulle annaks, kui me miski kirja kirjutaks sinna. Nomaitea, mis annaks. Lihtsalt tahaks, et see fakken mutt, kes muga karjus, ei pääseks nii lihtsalt. Et viskas toru ära ja asi ants. Ma tahan, et ta peaks veel mõtlema selle peale ja ei unustaks hullu välismaalast. Ja äkki õpiks nt EL liikmesriikide nimed pähe kui ta juba kord antud asutuse EL ASJADE OSAKONNAS TÖÖTAB...Mai tea isegi, kas siin on miskine kohustus kodaniku kirjale vastata nagu nt Eestis... A selle kirja lasen ma Z-l valmis kirjutada (ta valdab iroonilist kantselliiti paremini:), se on kindel!

patsifist ütles ...

Ahjaa, ennist unustasin nt keelek6rv Sinu kääst küsida, et kassa oled näind Ugala Elesinist vagunit ja kui jah, kas oli kole palagan:)?
Võion keegi teine näind? Ma pole viitsind netist miskeid arvustusi otsida. Meile nimelt tuuakse kodumaist teatrit jälle, a see oleks ilgem orgunn mul keset nädalat minna ja seepärast mõtlengi, et kas tasub...

Whortleberry (The Red One:) - jajah, ma mõtlen selle 20nda peale. Kuigi - kui ma 18ndal teatrisse lähen, siis kahtlen, kas kahe pääva pärast jälle viitsin orgunnida ja saba selga tõmmata:) We'll see:)

keelek6rv ütles ...

ma nägin seda jube ammu.. aga mäletan, et oli täitsa lõbus jant. ja pärast etendust oli hullll viinaisu :)

Red Whortleberry ütles ...

Ma käisin eelmisel aastal üht Ugala Tallinna-etendust vaatamas, mängisid veel nii Olmaru kui ka Sammul, ent nii piinlik-nii piinlik oli. Provintsiteater kõige otsesemas mõttes. Usutavasti tullakse Bp-sse tugevama tükiga.

Ega see 20. ka nii kindel veel ei ole, nagu ma mäletan, oodatakse soojemaid ilmu, et saaks juba välja ka olla ja grillida.