neljapäev, 11. märts 2010

Kevad või asi

Juba maiteamitmendat tundi sajab väljas laia valget lund. Sellist vesist värki noh. Ma-sen-dav!
Tavaliselt on sel ajal siin ikka juba kevademoodi asi kääs - rohi roheline ja puul-põõsal pungad paisumas, aga sel aastal tuleb kevad ilmselgelt teisiti...:(
Ja paar pääva tagasi, kui lund just ei sadand, siis oli väljas selline tuul, et tahtis meid pikali puhuda. Seega pole meie viimaste päävade väljaskäimised just teabmis tervistavad old - pool tundi tuule kääs või kümme mintsa maja ees - siis tuleb ving ja imiklaps akkab välisust prõmmima.
Ilmamuutust lubatasse märtsi lõpuks.
Akka või jooma, ma ütlen...

4 kommentaari:

kroonijuveel ütles ...

just lugesin pealkirju, et järgmine nädal toob paarikümnekraadise pakase :(. see ei ole aus!!

patsifist ütles ...

jälle? pakase? no ega ma teid kah ei kadesta. Praegast pole üldse eriti kedagi kadestada, isegi L-Prantsusmaal olla lumi maas...:S

Anonüümne ütles ...

hei pohjamaalased, ärge palun nutke. Se kogu lumi ja külm asi peaks ju teile normaalne olema sel ajal ;-)

tervitusi masendavast hollandist.

Mina ka ootan KEVADEEEEE....

patsifist ütles ...

Nokrt, ei lohuta mind see, et Hollandis on purgaa ja vihm ja hall ja kõle:)
Ma leian, et mu kodanikuõiguste hulka kuulub kevadelõhna tundmine:) Ei tunne veel midagi...