teisipäev, 9. veebruar 2010

Plaadid-plaadid-plaadid:)

Uuuh, tegin täna jälle veikse poetreti. Nimelt avastasin netist, et siin ästi meie lähedal on ka veel üks salongike, kus peamiselt itaalja-ispaanja kraami müüakse, nats oli kohalikku plaadindust kah. Ja seal selgus, et nende mattide virsik-oranzhide plaatidega (no need, mis me mõtsime siis allkorruse vannarisse) samas sarjas on olemas ka täitsa vaffad rohelised plaadid. Piklikud siis. AGA (ilma agadeta ei saa, eksole...:) kui virsikuvärvi plaatide juurde oleks ka sobivad põrmanduplaadid kohe võtta, siis roheliste juurde pole tepsmitte. Roheliste tootmine on VIST lõpetatud. St seinakad oleks siis pmõtselt olemas, aga põrandakaid mitte. Ega mai and nii kergelt alla. Küsisin telehmoninummereid ja värke ja elistasin tootjale. Kõigepealt suunati mind umbes kakskendneli korda muudkui järgmise inimese toru otsa ja lõpuks näkkas kah. Mina spellisin siis koode kutile ja tema klõbistas arvutit ja üts, et jah - mul on täitsa õige inf - nende roheliste põrmanduplaatide tootmine on lõpetatud. AGA - nende kraami müüakse terves riigis sajasmiljuunis kohas, niet kellelgi võib veel vabalt kuskil laos miski unnik neid minu rohelisi plaate olla. Ok. Et võtan siis ja elistan kõik nende edasimüüjad läbi võimis? A kutt oli nii vastutuleline, et võttis mu meiliaadressi ja lubas u nädala jooksul saata listi neist poodidest, kuhu seda rohelist põrmanduplaati saadetud on viimase aasta jooksul. Juhhhuu! Ikkagi pool võitu ju. Niet oidke mulle pöialt. Ma siin isekeskis mõtsin, etno kui 150 kiltsa raadjuses kuskil neid plaate oleks, siis ma ikka läheks tooks nad ära. Kaugemale küll ei viitsiks minna vist. Mõtlen veel.

Poole tunni pärast akkab Grey's Anatomy. Mu meelest olen ma täitsa sihtgrupp sellele seriaalile võieolevä? Kujutan sihtgrupina ette niiumbes 30-40 ringis töötavat (nokei, ma ajutiselt ei tööta, a olen muidu igati tööeas isend:) naesterafast, kellel võib juhuslikult ka mõni mees ja mõni laps olla. Noja see naesterafas on siis ju õhtal pooleüheteistkümneks jummalast kapsas. Vaevu jõuan silmi lahti oida ja nagu tellitult ei tule enne seda telekast midagi normaalselt, niet peab kuidagi muudmoodi uimerdades aega parajaks tegema. Ühesõnaga, mis ma öölda tahan - mu meelest on 22.30 ilmselgelt liiga ilja GA jaoks. Ma protesteerin! Lähen protesteerin nüüd M&Msidega edasi elutoas. Ea õhtane amps:)

7 kommentaari:

Anu ütles ...

meil on GA ka kell 22.30. mulle täitsa sobib hetkel, aga kui ma peaks tööl käima, siis oleks juba hiljavõitu.
jõudu plaatide jm otsimisel, ma tean, mida sa tunned :)

Maarja ütles ...

meil õnneks on nüüd 21 algus, horvaatidel täpsemalt. a mu juba ohin ette, et siin jookseb 6 hooaeg, ja eestis kolmas, et see poolteistkuud....

edu plaatidega.

a teil kiirteid seal pole. et sups ja valmis saab ära käia?

patsifist ütles ...

Tähh, Anu! Jõudu läheb vaja:)
On ikka kiirtee. A nt lähim sama kaliibriga linn ei ole kiirteega ühendet jne. Niet sõltub, kust nad mulle miskit leiavad. Ootan uviga. A Eestis ju peaks selle Fox Life pealt ka GA olema. Ma suvel vaatasin ema juures. Seal oli ka miski 5. v 6. season juba. Meil siin 5. hooaeg kui maieksi.

keelek6rv ütles ...

eestis just hakkas fox life'i pealt 6. hooaeg eile. ma olen ise umbes 2 osa vist näinud 5 hooaja peale kokku, ei ole eriline haiglaseriaalide fänn..

patsifist ütles ...

Keelek6rv, Sulle meeldiks see serjaal, ma tean! Seal on palju vähem aiglat ja rohkem inimesi kui ER-s. Proovi!

keelek6rv ütles ...

hehe, lülitasin minut tagasi teleka sisse, foxlife'i pealt tuleb just GA - season x, episode y, pole halli aimugi..

patsifist ütles ...

Novat - ead vaatamist siis!