neljapäev, 11. veebruar 2010

Kõige nürim töö

Öölgu Hiina pärlisorteerijad ja Norra kalakaapijad mida tahvad, a mina arvan, et kõige nürim tegevus maailmas on frikadellide veeretamine:S Ostsin eile turult looma ja siga ja lasin need ära hakklihastada, keerasin frikadellitaigna kokku ja veeretasin nüüd umbes TUND AEGA pallikesi... Võehh, ma ütlen. Liha oli kokku kuskil 800 grammi ringis, a nüid on meil paariks supiteoks pallid olemas sügavkülmas.
Turult ostsin ka imelist toorsuitsusinki, millega mai teagi, mida peale akata. Lihtsalt sellepärast ostsin, et ilus oli ja lõhnas äste:) Ilmselt teen õhtaks sutsu ürdivõid, lõikan ühe sibula õhukesteks ketasteks ja sööme selle toorsuitsuka niiviisi röstsaia, ürdivõi ja sibulaga lihtsalt ära. Pits valget viina oleks ka hia sinna kõrvale, a meil sai viimane Saaremaa paar nädalit tagasi lihtsalt otsa:S

Maksuametist sain ka täna kirja, mitumitu lehekülge oli kohe. Mai saand poolest tekstist aru. A kuskil lõpupoole oli umbes selline lause:

tulenevalt eeltoodust ja toetudes paragrahvidele seejaseejasee, tõdeb allakirjutanu Maksuameti nimel, et maksumaksja seejasee ei pea poole maalapi saamise eest maksu maksma, kuna ta oli maalapi kinkijaga tehingu hetkel seaduslikus abielus:)) Urrraaa!

5 kommentaari:

Maarja ütles ...

MA uudis on hää.

ma teen tavaliselt nii 300 gr frikadelle, see käib jubekähku, a nad on mul tiba ka suurusest väljas.

kuule, kas teil ka lund tuleb metsikult?

patsifist ütles ...

Ma tegin imiklapse pärast just tibatillukesed need pallid, et ei peaks akkama talle veel eraldi neid hakkima:)
Meil on hull lumi jah. Õigemini täna küll juba miskine löga. Pääval tegime ühe vinge lumememme, nüüd vaatsin, et naabripoisid on meid üle trumband - kaks korda suurem memm meie oma kõrval.

kroonijuveel ütles ...

hmm, ma laksan lusikaga otse potti
aga ma pole ka sada aastat frikadellisuppi teinud, sest nuustikud ei söö ju muud suppi kui Salvesti hernesuppi.

patsifist ütles ...

Ohh, tahaks ka ernesuppi. Vanama tehtud ernesuppi, a tegelt käiks Salvesti oma kah:)

keelek6rv ütles ...

vastel ju teisipa. hernesupp ja suitsuliha, nannannaaa!