esmaspäev, 15. veebruar 2010

Musta leiba, mõtelge...

Juba mitmendat pääva rämedalt isutab musta leiva järele. Finn Crisp ja tavaline sakslaste näkileib ei aidanud. No pole see, teate ju isegi. Täitsa masekas. Kohati on selline tunne nagu kuskilt tuleks musta hapu leiva lõhn... Hallutsineerin juba:S Peaks kiirelt Eestisse minema...
Presidentti kohv sai ka otsa ja kaerahelbed (imiklapsele) on lõpukorral. A need varud saavad õnneks laubal täiendust. Eitea, kas oleks piinlik paluda tulijail ka pakike leiba mulle kaasa võtta...:)

7 kommentaari:

keelek6rv ütles ...

pakike juuretist pigem, ja hakkad leiba tegema nagu vana mees!

patsifist ütles ...

Eee, pakun välja, et mu Soome sõpsidel ei leba pakike üleliigset juuretist kuskil kapiserval:)

kroonijuveel ütles ...

hmm, pean vist teise paki veel teele panema ;) aga ma polnud lihtsalt kindel, kas leib ära kannatab postivedu...

patsifist ütles ...

Ooo, kas meil on pakki oodata? Jeee! Täna omikul saatsin juba Sannale, sms-i, et haaraku leiba kah mulle. Vastuseks tuli, et oleksin seda ju NIIKUINII toond:)) Niet ei tasu inimesi alahinnata. Eriti neid, kes ise siinmail ilma ruisleivata aastaind kannatand on:)

keelek6rv ütles ...

mul on tunne, et juuretist saab kuidagi ise ka käima panna, guugelda.

ma hakkan homme ise just oma kolmandat leivalaari tegema. et nagu väike juubel või nii. kui külla tuled, saad juuretisepoisi ka kingiks. ja presidendiproua veidi muteerunud leivaretsepti.

efkataagens ütles ...

See on ju loogish! :-) Karinile viime ka alati ja ta ise võtab kaasa suure hunniku erinevaid leibu. Kusjuures tema kõige õudsem unenägu oli üitskõrd selline, et kaasa viidud leib oli hallitama läind. Niet ütle vaid, ja leiame miski abinõu! :-D

ämm äll ütles ...

kaua seda leiba siin pakutakse, kirjutage muust kah!!!