kolmapäev, 3. veebruar 2010

Mõistatus

Eimina aru saa, mis loogika järgi need imiklapse söögieelistused käivad. Ma näiteks ei otsusta ühel kenal pääval lihtsalt, et ma enam nt ahjukana ei söö. A imiklaps teeb viimasel ajal just selliseid otsuseid. Nt täidetud baklazhaan, mida ta sügisest saadik paar korda kuus söönd on, see ei kõlba enam. Võtab ampsu ja ajab siis kõik suust välja. Samamoodi ei kõlba viimasel ajal enam kurk ja paprika. Ka hautatud porgandiviilakad, mida ta varem nagu hull sõi, on muutunud kahtlaseks elemendiks taldrikul... Isegi kõige labasem võileivatükk (vabandust, SAIAükk:) võib läbi nätsutatuna ootamatult taldriku serval maanduda. Kuigi sai on talle alati maitsend, lihtsalt mina ei taha talle seda väga tihti anda:) Puuviljad lähevad õnneks veel kõik kaubaks, niet täna sõin siis mina lõunaks baklazhaani ja imiklaps õuna. Ei akka mina teda sellega ka arjutama, et kiirelt siis midagi muud välja pakun, kui tal protest tekib. Ei söö, siis ei söö. Näris õuna ja läks ilusti magama. Iseenesest tal ju kere küljes varusid on, ega ta nälga ennast ei jäta ilmselt:))

Mul endal isuga probleeme pole, tänan küsimast:) Leidsin mõned päävad tagasi ühest sokulaadipoest sakslaste toodetud lehmakommid. Peale on kirjutet, et 'handgeschnitten, handgewickelt', niet puha käsitöökraam:) Ja no korradima hiad on! Sellised pärislehmakommimaitsega kohe, ead rammusad. Õnneks on tegemist kaalukommidega ja kilohind on päris soolane, seega lõpmatuseni neid süüa ei jõua:)

5 kommentaari:

Grethe ütles ...

Nujah, seda nähtust võib täheldada ka törts vanemate lapsisendite juures: me kuuene, kes seni on olnd kut maamees kuubis oma toitumisarjumustelt (ehk siis ikke kartult ja kastet nõudnud), teatas nüid, et ei taha ja kõik!
Tema on täna söönd saia värske kurgiga ja see pidi olema maailmaparim toit. Blju õnne mulle, kes ma just sain kardulapuderi koos hakklihakastmega valmis. Isakaru on kah kolmepäävasel koolitusel, niiet söö ise, mishka, eksole.
Piab vist kah alevisse kommijahile minema.

patsifist ütles ...

Väike komm ei tee kunagi paha. Mine osta jah nats Kruuda kräppi:))

Maarja ütles ...

ei ole siin mu unenägude meest vaja solvata :)

a see söömine on teadus: no meil pikka aega ei läinud ükski asi alla, terve kala ja liha ja mõned asjad veel.

nüüd on liha olematu, gnocchid ja polenta, neid võib süüa lõpmatuseni ja igal kujul, lisaks kala, kui ainult pea on. ükspä tegin fileed, no et paneerid ja puha, siis teatas, et mis ajast ta peab mingit kala omletti sööma.

patsifist ütles ...

Ise sööks küll hia meelega seda Sinu kalaomletti:)

keelek6rv ütles ...

muide, ma ka taasavastasin lehmakommid. mingi paarkend aastat vist polnud vahepeal söönud, tundus.