neljapäev, 21. jaanuar 2010

Papa Freud, selgitage palun!

Lugesin eile õhtul vist viimasena Paranka postitust ja ilmselt sellest tulenevalt seiklesin öösel koos tema ja Kroonijuveeliga kuskil nende kandis ringi. Miski kultuurimaja vms oli koht vist, kohalikud taidlustrupid esinesid ja mina olin siis publiku hulgas. Vahepeal pidin käima kuskil lava taga miskeid korsette pingutamas neil (raffatantsijatel korsette pole minu teada, millega te tegelete, naesed??:)) ja põsepuna palgele panemas. Mingi juhendajatädi käis muudkui ringi ja innustas kõiki ikka rohkem pumatit huultele määrima ja julgemalt silmi meikima. Minu tagasioidlise arvamuse kohaselt olid kõik taidlustrupi naised khmm, kergelt ülemeigitud. A ju nad ise olid sellega harjund:)) Kui tantsuetteasted läbi said, siis esines Paranka veel miskis bändis, instrumendiks oli KONTRABASS... Ja lõpuks istusime kuskil laua taga ja olime jube väsind ning ootasime, et keegi meile järele tuleks, sest bassiga ei oleks saand jala akata minema. Lumi oli ka suur ja külm kah ju õues - pillile oleks see Paranka seletuste järgi olnd liig, mis liig:))

Et ikka tahass teada küll, kuidas inimese aju SELLISEID imevigureid oskab kokku keerata. Parankat pole ma IRL kunagi näind, a minu unenäos olid tal punakad sirged juuksed, veits khmm, ajast ja arust prilliraamid (kusjuures, miks ta peaks prille kandma...?) ja pruunides toonides riietus. Kroonijuveel oli oma plondid kiharad ka punakaks lasknud toonida ja seletus oli see, et esinejatel pidid kõigil sama tooni juuksed olema... Ütlen siinkohal, et see punakas toon eriti ei sobind:))

A muidu on meil siin suur tali (no mitte nii suur kui teil seal Eestis, a ajab asja ära:) ja omseks kokku lepitud kelgutamine tulevase naabripoisiga. Juhhuu!!!
Täna turul käies kohtusin taas kahe DT-ga ehk siis Didaktilise Tädikesega (võikuidasneidnimetatigi:). Üks ütles mulle, et pühahissandküllmaivõi - see laps ei nää ju midagi, müts teisel täitsa silma peal... Ja teine palus lapsel kombeka eest lahti teha ja mütsi vapsee peast ära võtta, sest muidu tal akkab palav. Seletuseks niipalju, et turg on sellises soojustuseta klaaspaviljongis, kus nii jahe, et müüjatelgi on sellised ilma sõrmeotsteta kindad käes ja paksud fliisid seljas... Mul endal pole seal selle 10 mintsa jooksul, mis me seal kord nädalas veedame, veel kordagi palav akand... A see selleks. Ea, et teised ikka teavad, kuidas õige...

Akkan nüüd netist miskit apple pie retsepti otsima, sest omme on Z. sünnipääv ja selline Ameerika õunapiruka tüüpi küpsetis on tal wish listil. Ma küll pakkusin välja igast kooke ja värke, mida ma juba olen teind ja mis ead-lihtsad, a temal just nüüd siuke tellimus vaja sisse anda. Kui kellelgi on miskit head pirukaretsepti, võite linkida, aega on umbes omme lõunani, siis akkan küpseteerima.

5 kommentaari:

kroonijuveel ütles ...

Ei ole meil korsette, veel. Aint vestikesed, mille haake minu puhul peab küll kontrollima, et kogu seespool pungitav varandus neid lahti ei lükkaks :D. Hmm, paranka on ka prillikandja aga need küll ajast ja arust ei olnud. Oi, sinu unenäod on klass omaette! See voodiriietega mööda maja käimine - selle viime siis kevadel ellu, eks ;)? Ja kussa teadsid, et ma oma pleekindvalge pea pisut loomulikumaks kartuliks toonida lasin viimasel juuksurikorral, ahhh??? naeru puksides vasakule ära...

paranka ütles ...

vat mõni ime, et ma omkuti nii väsinud olen, kui ma pean öösiti madjaritemaal mingit pillimängu tegemas käima :) IRL ei tea ma pillimängust muhvigi ja mu poolest võib dzeims pondi filmi järgi talvel pilli transpordivahendiks ka kasutada :)

Anu ütles ...

ma veel lisan, et parankal tõepoolest punakad sirged juuksed niipalju kui mina tean :)jõudu DT-dega võitlemisel ja jääme uusi põnevate süžeedega unenägusid ootama :)

patsifist ütles ...

Ohh, no ma soovin siiski vähem neid põnevaid unenägusid, omikul ma ka ju puhta väsind sest korsetipingutamisest:)) Ja Paranka, mitte Sina ei käind siin pilli mängimas, vaid mina teie külakeses pillimängu kuulamas, niet ära aja oma väsimust minu kaela:)
Agajah, Kroonijuveel, loodan, et suvel saab siis selle voodiriiete tassimise unenäo tõeks teha. Kuigi, kui meil siin jälle 40 kraadi sooja, siis pole voodiriideid vaja:)

keelek6rv ütles ...

ma olen ka näinud unes neid, keda ma näinud pole. on olnud.. huvitav :)