reede, 8. jaanuar 2010

Kaubanduslik teadaanne vanainimestele ja kook

Jah, mulle KO-HU-TA-VALT meeldib, et mu kallis abikaas oskab hästi süüa teha ja naudin hia meelega (peaagu) kõike, mis tema käte alt köögis välja tuleb. AGA... See, milline köök pärast välja nääb, see on lihtsalt talumatu. Mai saa aru, kuidas tal õnnestub KÕIK olemasolevad potsikud mingi ködiga kokku teha ja neist siis valikuliselt paar tükki ära pesta, paar panna nõudpesumasinasse ja enamus jätta mööda köögi tasapindu vedelema... Pliiditagust seina ehivad paprikaselt punased kastmepritsmed ja kraanikausi allavool on täis värskelt keedetud klimbikesi... Võehh. No igatahes tänaõhtuse töötegemise asemel koristasin ma kööki. Ja tegin kooki. Koogitegu oli jah imelihtne. AGA... Mai ole siiski kindel, et sellest lõikamiskõlblik kook tuleb omseks. Seda kahel põhjusel. Esiteks tuli välja, et siinne kondenspiim on tunduvalt vedelam kui Eestis saadaolev eksemplar. Ja teiseks ei läinud mul vahukoor lihtsalt vahtu. Maitea. Eesti vahukoorest oleks ma nii pika mikserdamise peale juba või teind, aga siinne koor ei näidand miskit vahtumise märke. See pole muusjas esimene kord, kui koor vahtu ei lähe. Seepärast kasutavad siin nutikamad perenaised sellist pulbrikest, mida müüasse poes 'vahufiksaatori' nime all. Mulle on see alati ilgem keemja tundund, a vbla polegi see kõige halvem mõte.
Niet omme on siis näha, kas kooki saab lõigata ka või sööme niisama vormi seest lusikaga kreemi. Ega see ka paha pole:))
Ja siis veel. Ostsin endale eila saapad. Sellised, mille kohta mu ema ütleks, et no natuke oleks võind ikka kontsa ka olla vms:)) Lihtsalt lahtiseletatuna on tegemist Hüvasti Nooruste tänapäevastatud varjandiga. No vaadake ise. Agano hissand, kui taevalikult mugavad ja mõnusad nad on! Praeguste Eesti ilmadega oleks need seal kah asendamatud, niet soovitan soojalt! Eriti vanrkiga hanges müttajatele:)) Siuksed oleks mul ka pidand eelmisel talvel olema, kui tundide kaupa ringi kärutasin. Anoh, ega see ei tähenda, et sel aastal ma neile kasutust ei leia. Näiteks täna oleks ma nendega kindlasti kelgutama läind, kui imiklaps alles kosumisstaadiumis poleks. Jah, tänan küsimast, vist seljatasime selle rämeda koll-viiruse. A omme panen uued saapad jalga, kui lapse õue lund viin vaatama:)

4 kommentaari:

Gea ütles ...

see vist kõigi meeskokkajate eripära :) ja kui ma ise süüa teen ja mees pärast nõusid peseb, siis 1 pott on alati ikka pesemata :) Aga nad ju püüavad, eks, ja on armsad.

selle lingi taga on paljaste varvastega jala pilt. ei jaga sinu vaimustust niimoodi lumes mütata :D :p

Anonüümne ütles ...

Millise sa ostsid - liberty voi Mocc?

O.

maris ütles ...

samast sarajast:
'no sulle sobisid ikka need natuke pikemad / lühemad juuksed paremini'
'sinu stiil? mis see sinu stiil on, et see vanaema tehtud punane villane pitskraega kleit ei sobi sulle, 15-aastasele tüdrukule'
jne jne
armsad on nad meil, need meie emakesed.
:D

patsifist ütles ...

Orsi, ostsin Libertyd ja lumi on tänaseks praktselt suland:))

Gea, sealt varbapildi juurest mine ikka veel edasi Sulle sobiva keele peale (english/deutsch) ja siis sealt edasi collectioni juurde ja siis leiadki üvasti noorused:)

Hee, Maris, see kõik on niiiii tuttav:) Kahtlustan, et emad T&T on samadel emakursustel käind 70-ndatel:)