kolmapäev, 27. jaanuar 2010

Maksuamet Vol2

Meil on miski love affair maksuametiga sel aastal. Nüüd sain kirja mina. Kirjas kirjutati, et meieni on jõudnud info, et hr SeejaSee on teile kui oma seaduslikule abikaasale kinkinud ühest maalapikesest pool. Palun saatke meile nüüd paber selle kohta, et hr SeejaSee ikka teie SEADUSLIK ABIKAASA on...:S
Asi siis selles, et kui meie krundiost reaalselt teoks sai, olin mina Eestis ja nii see maalapike Z. nimele sai. Nüüd sügisel, kui omal rahavarud otsa akkasid saama ja panka läksime lisa küsima, siis selgus, et nad on MEILE KAHELE nõus aint sel juhul laenu andma, kui krunt, mille peal MEIE KAHE maja ehitub, on ka MEIE KAHE nimel. Läksimegi siis notari juurde, maksime talle paari lehekülje teksti eest tohhutu summa ja sain endale pool krunti. Notar oli rõve vanamees... Kontor asus vanalinnas, mehikesel sadaneliteist klotserit sõrmes, aga ülikonnapüksitagument läikis nigut kiilasjää ja kunstmaterjalist püksirihma pealt koorus pealmine PVC kiht maha... ÖÄKK... See selleks.
Kõige kaunim moment aga selle maksuameti kirja juures on see, et meie abielusolekut tõestav dokustaat ei tohi olla vanem kui KOLM kuud. Eeee... A me oleme abielus old pea kolm AASTAT, et siis kuidas - sellise küsimusega pöördusin ma kirjas esitatud telefoninumbril vastand tädi poole. Tädi mühatas ja üts, et no lähte küsite sealt per.seisuametist, kus abiellusite, uue tõendi. Me abiellusime siit u 300 km ida pool, oma vanas kodulinnas... Elistasin sinna ka. Jah, väljastavad küll siukseid tõendeid, ISIKLIKULT peab kohale minema... Kas äkki ikka kuidagi ei saa posti teel seda asja aetud - küsisin mina nahhiivselt. A kes teie arvates kõik need postikulud ja riigilõivud siis kinni maksab?!? Mai akand talle rääkima, et vat MEIL EESTIS, meil on siuksed asjad nagu netipank jnejne. Ma lihtsalt ohkasin. Kui laps poleks magand, siis oleks ma ilmselt kõva äälega vandund.
Ahjaa. Pean selle meie abielus olemist tõendava papri esitama 8 päeva jooksul.

5 kommentaari:

Maarja ütles ...

e-eesti on kaunis asi.

ma siin pangas pidin ükspäev andma allkirja ruudulisse kaustikusse ühe tehingu eest.

kroonijuveel ütles ...

aga kas pulmapildid ei loe? Ma võin saata küll su uue kodumaa maksuametile mõned pildid, eriti eesti külalistest :D.

Unknown ütles ...

sa oleks võinud teha ettepaneku, et las saadavad sulle digiallkirjastatud ärakirja :p

maris ütles ...

me laik it!

patsifist ütles ...

mi laik it not:)
A akkab vist lahenema - Z. kirjutas eile õhtal volituse, panime allkirjad alla (ikka MÕLEMAD:) ja kuller viis selle juba täna ühele Z. sõbrale. Omme läheb ta siis volikirja alusel meie abielutõendit nõudma ja paneb selle samamoodi kulleriga meie poole teele. Tädidega rääkisin, idee järgi nad ikka annavad talle omme selle papri volikirja alusel. We'll see...