kolmapäev, 23. detsember 2009

Tõeline pale

Khmm, nüid te siis teate kõik...:) Inspiratsioon Anu juurest.


Kirss.Net - Elu magusaimast küljest


Aga tänan küsimast, imiklapse vereanalüüs oli muidugist täiesti korras (nagu ma diip-diip-insaid ka tegelikult ju arvasin). Arst arvab, et lapse kõhukese võib omikuse pudrusöömise arvele kirjutada, (sest see puder, mida te kõik seal sööte, on tõenäoliselt üks ropp asi - mõtles ta ilmselt endamisi...:)

7 kommentaari:

keelek6rv ütles ...

no ei ole üllatav :)

aga ma olevat flegmaatik! ja sain veel kiita, et vastasin ausalt.. no eks ma siis olengi.

patsifist ütles ...

no flegmaatik nüüd küll see sõna ei oleks, mis ma Su kirjeldamisel kasutaks:))

Grethe ütles ...

Nu näädsa:)

Ja ma olevat sangviinik. Tjaa. Ju sis ongi nii.
Ja me peebi on kah kasvamist tõsiselt võtnud, kuukesega 1,3 kilu. Ma läen nüid uuesti sööma, mudu pole veikest Lindat millegagi sööta:D

Jõulu ka teitele. Et iga pääv oleks nigut jõul: armastust ja soojust (hääd sööki kah) täis.

patsifist ütles ...

Ohh, kullaksed, teile kah ilust-mőnust-kodust olemist paljukesi:)

kroonijuveel ütles ...

Terviseid sangviinikult!

patsifist ütles ...

Nátsa siis, telepaatja ma ütlen - just kirjutasin Sulle meili, sm Sangviinik:)

keelek6rv ütles ...

inimesed muutuvad, junõu :)