neljapäev, 17. detsember 2009

Võehh...

Klõpsutasin just praegast telekat ja misma nään - Darla ja Thorne (khmm... The Bold and The Beautiful...:) sukerdavad kahkesi ekraanil suures plaanis... No mina pakun välja, et ma vaatasin vapraid-ilusaid viimati keska ajal, siis igatahes olid seal siuksed tegelased:)) Kuna siia jõuab kõik alati veits iljem, siis mõtsin, et ju on siis akatud seda suurepärast telesrjaali näitama, a võta näpust - oopis siuke film on 98ndal aastal tehtud nigut A Bold Affair aka Interlocked Ja kohalik riigitelevisjoon peletab rohkem kui 10 aastat iljem vaatajaid selliste asjadega. Äbi peaks neil olema! Mai saa magamagi nüid jääda, kõik need soengud ja värgid, mis seal vilksatasid - võehh kuubis!

3 kommentaari:

Gea ütles ...

ma just mõtsingi, et darla ju ammu aastaid juba loojakarjas, et kuda teil nii vanu B&B osi näidatasse

patsifist ütles ...

hissand, mida kõike mu vanad kõrvad ka kuulma peavad - daralake juba loojakarjas... too bad...:))

Gea ütles ...

ma olla kuulnud, et kaugel meerikamaal, kus uusi B&B osasid nidatasse, hakkavat Teilor ja Pruuk omavahel semmima., a ma ei tea, kasse ka tõsi on. Eestis nad alles ikka kaklevad Ritsi üle... Ise peaksid juba tubli 60 olema