kolmapäev, 9. detsember 2009

Ei saa pidama

Ma arvan, et mul voolab vere asemel preagast soontes suhkrusiirup, kuna alates eelmisest reedest on toimunud kohutav magusatarbimine ja tundub, et nüüd ei saa enam pidama - igal õhtul vaja miskit magusat peale sööki närida.
Reedel käisid külalised ja kuna oli tööpääva õhta, siis magusaks tegin kiire beseerulli. Nii. Sellest tulenevalt oli laubal vaja rullist jäänud 6 munakollast keeta creme bruleeks, millest viimase ävitasin vist esmasba õhtal. Nii. Eile vingus Z, et tema tahab midagi head... No misson hea, küsisin. Pannkoogid - tuli vastuseks. Tegin siis pannkooke. Kusjuures, siinkohal pean mainima, et mulle ei meeldi pannkooke teha ja minu meelest ei tule nad mul ka ästi välja. Z oskab palju paremaid imeõhukesi kooke teha tegelt. Täna omikul poes käies nägin üle pika aja mustsõstramahla müügil, tassisin 2 liitrit koju ja tegin kohe ka mannavahtu. Oehh, maütlen. Täna pärast õhtasööki ei olnud silmapiiril enam midagi magusat (no mannavahtu veel on, aga seda ma sõin juba pääval:), seega pidin minema kapi kallale ja avama viimase paki transrasvaseid kräpp-kasekesi. Neid peale minu keegi meie peres ei söö (no imiklaps ilmselt sööks tegelt, kui annaks, a mai anna ju:) - seega sõin kõik ära. Nüüd on jälle raske olla.
Kas peaks muretsema? Liituma AM (anonüümsed maiustajad?) klubiga?

8 kommentaari:

keelek6rv ütles ...

kle niikaua kui sa kaalud mingi 43,5 kilo (nagu suvest mäletan), ei ole muretsemiseks ehk põhjust. aja aga kahe suupoolega pekki ja kommi sisse :)

patsifist ütles ...

No 43,5 on muidugist ilmselge liialdus (allapoole siis:), agajah - ega kaalu pärast ei olegi eriti süümekaid. Rohkem nagu tervise pärast võinii...:)

maris ütles ...

rase. Lyhyt ja ytimekäs kommentti.

Maarja ütles ...

mul on jälle rosin šokolaadis periood, nii hommikusöögiks, lõunaooteks kui õhtul enne magamajäämist.

keelek6rv ütles ...

no mis tunde komm tekitab? teeb rõõmsaks? siis küta aga. kui kurvaks, söö parem kilu :)

patsifist ütles ...

Sa oled ikka ea mees, Keelek6rv - söö kilu.. Kust ma seda kilu Sinu meelest võtma peaks??? See pidada isegi Eestis tefitsiit olema:))
Ja Teie, Maris, süüdistate mind siin plogis juba mitmendat korda pregnesseerumises:) Noiole rase, noh!!! See veel puuduks:))

maris ütles ...

ma ütlesin - lyht ja ytimekäs. sobib igas olukorras. saab teenitud tähelepanu :D

patsifist ütles ...

Nokei, tähelepanu said neh:))