kolmapäev, 14. detsember 2011

Seniiliku seiklused, vol 2

Tänase pääva saak: tahtsin lapsele tagumendi peale köhapalsamit määrida (selline mõnus eukalüptine mass, mida muidu rindkerele peab määrima) - keerasin korgi juba maha kah, aga õnneks lõi haisu ninna ja sain õigel ajal pidama. Mai taha mõelda ka, mis tunne lapsuksel oleks olnd...:S
Meenuvad (vist) Manni seiklused tshilliste kätega ja üks mu enda tore kogemus, kui TÜ peahoones WCs käisin ja pahaaimamatult mentoolitatud taskurättidega seal toimetasin... WCpaberit ma seal majas kunagi ei näind (kas praegu on seal selline luksus, kes teab?), niet alati pidi endal väike taskurätipakike kaasas olema, mul sattus olema mõnusalt mentooline pakike:)))

Ja teine raksakas nüüd õhtul lapsi vannitades. Surusin pumppudelist kena sortsu seepi käele, et J-i seebitama akata ja viimasel hetkel mõistsin, et mul on kena unnik intiimpesugeeli peos ootamas... No tule taevas appi! Täitsa piinlik akkab enda pärast, et aju nii krussis on. Täpselt kuu veel ja siis lähen sanatoorjumisse!

3 kommentaari:

Anu ütles ...

väga hea :D kusjuures sest viimasest poleks suurt miskit juhtunud, hea leebe kraam :)
aga mentoolijutud meenutasid mulle nooruspõlve katsetusi Mynthoniga :D ma parem ei kirjelda täpsemalt, mida sellega teha tuli :)
eraldi kiitused väljendi Seniiliku Seiklused eest, see läheb käibele, ma arvan.

Gea ütles ...

intiimpesugeel poleks lapsele vast miskit teind :)

a selle mentoolirätikutega triki olen mina ka enda peal proovinud. ei soovita :)

patsifist ütles ...

Nohjah, ilmselt poleks intiimpesu J-le paha teind, aga sai ikka titeseebiga seebitet. Need ühtmoodi pumppudelid meil, eks sellest seniilik eksitatud saigi:)