reede, 25. november 2011

Esimene kolmandik. Hirmud ja armid.

Esimene kuu üksikemaks olemist on möödas. Oleksin peaaegu kirjutanud, et õnnelikult möödas, agano ei olnd see midagi niiväga õnnelik see kuu...
Vahekokkuvõte siis selline: endal Suur ja Tõsine Haigus ja mõlemal lapsel Väikesed Palavikud ja Tatised Ninad ja tänase seisuga on mul NÄDAL AEGA parem kõrv lukus olnd. Täiesti lukus. Kumiseb ja lukus. Ärkasin eelmisel laupäeval kõrv lukus ja siiamaani pole vaatamata mu jõupingutustele miskit muutund. Kõigepealt ostsin miskise kõrvapuhastamis-spray, ei fungand üldse. Siis järgmiseks tegin apteekri soovitusel naabrinaisega kõrvaküünalde seansi, tulemus null. Siis läksin arsti juurde, kes kirjutas miskised vesinikuga kõrvatilgad. Eimidagist. Ja kuna arst ütles, et kui need ei aita, siis peab minema kõrvu 'läbi pesema' (otsetõlge, ma ei tea, kuidas see eesti keeli kõlama peaks:), siis ilmselt see imeline protseduur mul järgmisel nädalil ees seisabki. Kui kellelgi on veel miskeid nippe või ideid, siis palun andke teada!

Sel nädalal sain ma ühe üsna tõsise võidu iseenda üle. Nimelt pakkisin oma kaks lapsukest autusse ja sõitsin värisevi jalgu päälinna. Ei, ega ma siis seda kiirteed ei karda, see on kukepea. Aga päälinna liikluses pole ma mitte kunagi veel üksi olnud. Paaril korral olen sõitnud, aga siis on Z. kõrval olnd, juhendamas ja vandumas:) Seekord oli aga vaja pass saatkonnast ära tuua (ma võin muusjas konkureerida maailma koledaima passipildi võistlusel!) ja nii ma siis selle teekse jalge alla võtsingi. Ja ma pean tunnistama, et ei olnd üldse jube. Esiteks aitas mind sõber GPS muidugist, aga teiseks on mul vist nüüd ikka juba niipalju kogemust, et see BP-i liiklus ei tundu üldse nii jube kui näiteks 3 aastat tagasi. Niet lubasin saatkonnas, et kui ilmastiku- ja terviseolud lubavad, siis lähen lastega jõulupeole kah. Noja et mitte ennast ja lapsi ühe pääva jooksul liiga palju solgutada, siis jäime ööseks mu sõbranna juurde ja tulime järgmisel pääval rahulikult tagasi. Nii hea oli kellegagi inimese juttu ajada ja klatshida ja kurta ja lihtsalt olla.
Üks asi, mis mind meie jaanuarikuise Suure Reisi peale mõeldes veits muretsema pani, oli see, et mul oli 24 tunniks kodust ära minnes praktselt pool autot igast lastekraami täis. Meenus see laul: 'seitse patja, neli tekki, siidisukad, samovar, võid ja muna, toorest pekki...' Noumbes nii oligi:)

Lisaks olen ma käinud saja arsti juures. No tegelt küll kõigest kolme:) Kuna ka mina ja lapsed saavad eriviisa, siis on meil selleks vaja esitada tõendid, et meie tervis korras on. Lastel piisab lastearsti tõendist, aga mul oli vaja käia naistearsti, sisehaiguste arsti ja kirurgi juures. Ja täislaks laborit kah - hepatiidid, AIDSid jne...:S Nüüd on kõik tehtud. Ja kahjuks ei saa ma öelda, et olen terve kui purikas, agano nagu sisehaiguste arst mu pisihäda kommenteerides ennast väljendas: võite endale selleks talveks veel uued saapad osta küll:) Kas pole paljulubav!!! Niet saan järgmisel nädalil kogu selle paberimajanduse ära saata ja olemegi sammukese lähemal, et meie passidesse imetabased viisad ilmuksid. Oeh, ma ütlen.

Kuu ajaga olen mõistnud, et kodu korrashoidmisest võin ma pmtselt aint und näha. Jõuan teha just niipalju, et meil kõigil puhtad riided seljas ja mingisugune toit laual ja varbaid päris ära ei löö kõntsa sisse, aga KORISTADA selle sõna otseses tähenduses pole võimalik. Jano niipalju kui mina olen ringi nuuskinud, on siin külakeses endale koristajat leida pea võimatu. Niet kannatan ära. Mis siis ikka. Kui on palju käimisi, siis olen mõnel korral nädalas lõunasööki ka tellinud, aga üldiselt pean ütlema, et söögitegemine on mõnes mõttes isegi teraapilise toimega. Eelmisel nädalivahel tegin lausa supikest ja koogikestki, niet jõuab küll. Ei pea alati makaron laual olema:))

Jägmine nädal on ehk natuke iisim ja saan endale lubada selliseid luksuslikke asju nagu õhtune vann või raamatulugemine. Need kuluks küll marjaks ära. Z-le juba ütlesin, et kui pere kord jälle kokku saab, siis kavatsen ma esimese kuu aega lihtsalt magada, siis on tema kord lastega olla:)

5 kommentaari:

Anu ütles ...

see kõrva lukusolemine on murettekitav. minu puhul viitab see algavale või juba alanud kõrvapõletikule ja sellises staadiumis ei tohiks minu kui tunnustatud kõrvateadlase meelest minna kõrva läbi pesema, see näeb välja nii, et suure spritsiga lastakse vesi kõrva, et see uhuks kõikvõimaliku vaigu välja. mõnel inimesel see tõepoolest töötab, aga mina nt sain kuulmekile mulgu -see oli rõvedalt valus - kuna mu kuulmekile oli juba põletikuline. meil siin kodumaal viimased andmed kõrvaarstilt räägivad, et uus vaigueemaldusmasin on, mis imeb vaigu välja, nagu tolmuimeja. aga see pidi ka valus olema.
mul on aidanud Cerustop, seda tuleb kõrva tilgutada ja lasta olla. see ei mõju ka kohe, nii et kõrv paugust lahti läheb, aga vaikselt ja tasapisi kuulmine taastub. aga vaata ise, äkki leiad miskit huvitavat, kui paned googlesse otsingusõnad kõrvavaigu eemaldus. ja muidugi soovin jõudu, tervist ja vastupidavust!

patsifist ütles ...

Oeh, aitäh info eest...:S Vaatan, kas siin seda Cerustopi või sarnase toimeainega kraami on. Kõige kummalisem on see, et midagi ei valuta, absoluutselt. Kumiseb ja lukus. Kõik.
Tundes kohalikku tervishoiusüsteemi, kardan, et midagi modernsemat ja beenemat siinmail ei tunta, arst soovitas kohe seda läbipesu, muust ei rääkind...:S

keelek6rv ütles ...

kurat, kirjutasin sulle just lohekommentaari ja siis tuli mingi error.. rrrr!!

aga. ma soovitan sul minna mingi erakõrvaarsti juurde. nemad saavad ehk kõige kiiremini aidata või vähemalt diagnoosi panna. mul oli eelmisel aastal sama jama, kannatasin paar päeva ja siis suundusin kiireimalt saadaoleva eraarsti juurde, kes minitolmuimejaga mult vaigu eemaldas. minutiline protseduur. ja oligi kõik ok. enne ka kõrv valutas ja mingid cerustopid ja õlid mind ei aidanud. vbla olin ka liiga kannatamatu, aga nädal aega ma ei oleks suutnud kurt olla ühest kõrvast :)

tervist teile kõigile, emban!

kroonijuveel ütles ...

Ära muretse! Tuleme su äraminekunädalal, koristame, kasime ja paneme lennukipeale ka. Lapsukestele juba teatasime, et kahjuks kaasa ei saa, meil tagaistet vaja su jaoks. Kõrvast - hmhm, ma kunagi ei saanudki abi lasnamäe meditsiinilt, terve suve jooksis kõrv s**avett. algas lukkulöömisega.

patsifist ütles ...

Täna lähen naabrimehe protektsiooni kasutades kõrvaarstile. Aga (naistearstist:) naabrimees ise arvas, et kui midagi ei valuta, kui põletikku ei ole (perearst seda eelmisel nädalal igatahes ei tuvastand), siis mingit läbipesu ei tehta, kuna see on iganend protseduur. Näis.
Kui mul see eelmine nädal nii ull pogromminädal poleks olnd, siis oleks ma kindlasti juba varem kõrvaarstile läind, a no lihtsalt polnd aega:S
Kroonijuveel, Z. on teie ideest hämmingus, aga plaksutab muidugist käsi:) Mina ka plaksutan:)Saaks juba lennupiletid jonksu, siis saab edasist planeerida!