neljapäev, 10. november 2011

Teine nädal. Ei kala, ei liha...

Mõtlesin L-t magama pannes, et viilin täna õhtul kodutöödest ja teen oopis jupikse PÄRIStööd ja kirjutan mõne rea blokki. Noet kuidas meil on läind jaet teine nädal polndki väga ull.
J oli õhtul üsna viril, aga panin selle väsimuse arvele, kuna nad tegid naabripoisiga päris korraliku mängupealelõuna ja olid üsna süsid mõlemad, kui me sellele trallile järsu lõpu tegime.
Lugesin unejuttu (loen nii, et olen ise lapse kõrval voodis, et ta raamatust saaks pilte ka vaadata:) ja tundsin, et kuidagi soe on see mu kõrval padjal olev pea. Tõin kradiklaasi. 37.8. Just like that, lambist!
Niet ma viilin kodutöödest küll, aga päristööd ei hakka tegema ja teile kah pikemalt ei kirjuta, sest kardan, et meil on ees mitte just kõige meeldivam öö.

Niipalju siiski, et eile sai minust NADU, mu vennaraas võttis nimelt naese:) Üks meie perekonnanime kandja juures, tore! Hiphiphurraaa!

1 kommentaar:

Gea ütles ...

ma loodan, et nüüdseks on paremaks/lihtsamaks läinud ja kõigil tervis kah korras!