neljapäev, 27. mai 2010

SATC2

Mai tahtnudki tegelt midagi muud (tähtsat, jee rait:) öölda, kuiet tegime eile sõbrannaga maailma kõige ebasobivamat titemammapogrommi. Nimelt on tänane, ehk siis 27. mai kuulutatud meil siin Sex and the City teise muuvi esilinastusepäävaks. A üle riigi tehti kinudes sellist nalja, et näidati muuvit öösel algusega 00.01. Niet me käisime eile öösel siis kinupilti vaatamas. Esimene raske etapp oli südaööni üleval püsida, kuskil peale 11 oli totaalne nullpunkt, aga külm prantsuse siider, kange koff ja minu tehtud minipavlovad (mis nägid jubenunnud välja, unustasin kahjuks pilti teha) aitasid meil sellest üle saada, niet marssisime jahedas öös kinuplaasa poole ja avastasime imestusega, et öiseid Sex and the City fänne oli päris palju. Ühtlasi tundus meile, et me olime ühed vanemad kinokülastajad... Khmm-khmm:)
Niet ma olen ta siis nüid ära näind, selle teise osa. Einoh - täitsa vaadatav vilm oli - oli nalja, samastumistunnet ja andis nii mõnelgi õhku visatud teemal ka mõtlemis- ja jutuainet. A ikkagi meeldis mulle esimene osa rohkem - see oli vilm naistevahelisest sõprusest, sootruudusest. Teine osa oli teistele osadele tüüpiliselt nõrgem - nats venitatud, nats pingutatud ja noh - olgem ausad - osatäitjad olid jälle paar head aastat vanemaks jäänd. Mis on ju iseenesest täitsa loogiline:))
Janoh, sellest ma üldse ei räägigi, et selle muuvi kõige suurem viga oli dubleering kohalikku keelde... Niet kunagi tahaks ikka originaalkeelset varjanti kah näha.
Selle tulemusena olen ma täna terve pääva ringi käind nigut kõikide zombiede ema ja kohe lähen panengi pitsaama selga ja liitun meestega magamistoas.
Enne veel kilkan teie ees, et meil on majas juba vann ja dushinurk ja WCpotid paigaldatud, järgnevad kraanikausid ja radiaatorid. Siis veel nats elektriasjandust, siis parkett, köök ja siis juba kolimegi! Jehhuu!

11 kommentaari:

Anu ütles ...

oiiii ma olen kade, et keegi juba satc2 näinud on :) mulle treiler tundus juba niiii lahe :)
ja varsti kolimine ukse ees, no superlahe!

Maarja ütles ...

Mõõõnus!
Meil on sõpradega ühine sobiv päev leitud 21.06 näol :)

Aga tervisi teile, ma mõtlen te peale,a kirjutama enam ei jõua.
Musud.

patsifist ütles ...

Nojah, ära peate selle vilmi niikuinii vaatama, ega sellest ei pääse ju:))
Ma kardan, et kolimine ISE ei ole superlahe, a see, et majja sisse saab, see on küll superlahe jah!

kroonijuveel ütles ...

Ära muretse, tuleme ja kolime koos!
praeguste plaanide järgi stardime 09.06 õhtul, siis saame riiast kohe homikul edasi startida ja reede ennelõunal päral! ei jõua oodata seda...

patsifist ütles ...

Nääte jah - vat selline on Tõeline Sõber - tuleb Eestist kohale ja aitab kolida:))
Kuigi ilmselgelt on väikseks tagamõtteks murelid ja pörkölt ja veints jne. Anoh, anname andeks:)

iti ütles ...

Jajah, nimetagem asju ikka õigete nimedega :) Kuid mul ka nii hää meel, et kroonijuveel reisi ette võtab. No hoiab või lapsekestki natukene, saada sa, patsifist, kah käed korraks vabaks! :) Pane aga kroonijuveel tööle, ei ole siin midagi :)

keelek6rv ütles ...

ma muretsen selliste praktiliste asjade pärast - et kas need 40-50-sed prouvad ikka kannavad need rollid ja süžee välja (ma eriti pole kursis sisuga, tean ainult, et mingi kõrb on vist, ja aidan ilmub välja; oh seda segadust, vaene mr.big..). mu meelest pole midagi piinlikumat kui keskealised teesklemas mingit feik-nooruslikkust. mitte et ma usuks, et keskealisena on elu läbi, aga just et poleks mingit punnitatud happy-happy-joy-joy-look-at-us-me-oleme-nii-noortepärased tunnet. loodan, et ei ole.

patsifist ütles ...

Jah, mul olid just samad irmud, a ma arvan, et Sai pea pettuma. Seal on vanuse'problemaatika' just mitmest eri kandist üleval ja happyhappyjoyjoy kah just pole koguaeg:)

keelek6rv ütles ...

preili noorem õde ütles mulle, et neil olid mingid vägagi pseudosuhteprobleemid seal, ja et terve film oli tootepromo täis.. süžeed ma siiski õnneks ei tea ja tahaks filmi nägemiseni spoiler-free olla. ma tegelikult usun, et ma pettun, aga lähen ikkagi vaatan ära, vanade aegade mälestuseks :)

patsifist ütles ...

Tootepromo oli küll jah:)
A mis puudutab pseudosuhteproblasid, siis kui Sa nääd millist elu Big ja Carrie elavad, milline on nende kodu jne, siis selles välises perfektsuses ja pedantsuses ilmselt võivad problad, mis meie jaoks pseudod, tunduda suurte ja olulistena. Me vbla ei märkagi mõnd asja (probleemi!?) enda sees või ümber töötegemise, triikimata riidekuhila või lapsekantseldamise keskel...:)

keelek6rv ütles ...

ma ei tea, miks preilinooremõde nii negatiivne oli. ma eile vaatasin siis selle ära ja vähemalt kergelt veinisena (ave mahitusel võtsime veini läbipaistmatus limpsipudelis kaasa ja manustasime siis seda koos popkorniga :)) oli see täiesti adekvaatne meelelahutus, ei mingeid pretensioone!