neljapäev, 6. mai 2010

Raport

Otse loomulikult kirjutan ma teile meie Eesti-tretist kah, a kõigepealt pean õiskama, mis meil siin kõik vahepeal juhtund on:)

* majal on kõik seinad seestpoolt krofitud, sel nädalal akkab värvimine
* mõlemad vannitoad, köögi, safri ja majapidamisruumi põrmandud on plaaditud (seejuures ei akka ma teile rääkima sellest, et alumise ja ülemise korruse vannitoa plaadid läksid vahetusse ja alumise vannari plaatija sai Z seletustest nats teisiti aru kui oleks pidand. Selles mõttes oleks ilmselt ea olnd, kui plaatija oleks old miski üks kutt, mitte erinevad tüübid, kes sealt firmast parasjagu saadeti...)
* loodus lokkab, sirel (ja igast muu kahtlane kraam:) lõhnab ja mina aevastan pmtselt sellest hetkest peale kui lennujaamast välja astusin
* turul on põhiliseks kaubaartikliks igast taimed - tomatid-kurgid-lilled jne ning kohaliku tomati ja kurgi hind on läind palju sõbralikumaks
* õues möllavad mõnusad kevadised purgaad vaheldumisi päikesepaiste ja helge kevadilmaga
* ja last but not least - ma sain turult rabarbereid!!! Urraaa! Lähen nüüd kohe kisselli tegema!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Issand, ma ei saa uskudagi et ka teil plaadid läksid vahetusse... A, mis siis nüüd? Kas te lasite need "tagasi vahetada" voi jäivad nagu pandud olid?

Orsi

ämm äll ütles ...

noh, polegi surnud. ma vahepeal juba kahtlustasin. õnneks efka pilduilt nägin, et eluvaim veel sees, ehkki kole õhukene.

patsifist ütles ...

Jah Orsi, meil ka...:S
Ülemise korruse vannar pidi tulema rohe-valge ja alumine oranzh-valge, nüüd on vastupidi. Ja nii jääbki:S Teil ju ka jäi:))) Traditions!

Lp Ämm Äll - me oleme jah, täitsa elu ja tervise juures. Kuigi seda viimast akkab vist suure aevastamise ja tatistamise saatel jälle vähemaks jääma...

keelek6rv ütles ...

aahh?! mei kohtunudki jälle? suvel?

patsifist ütles ...

Muusjas, sm Keelek6rv, ma proovisin Sulle isegi elistada ükspääv, kuna kuskilt jäi nigut k6rva, et Sa olid 16ndal Talina kandis, a ei näkand...:S

efkataagens ütles ...

Sokulaad sai liiga kiiresti otsa :-)