neljapäev, 16. november 2006

kevad?

Uskumatu, kevad on jälle käes! Egano mul pole selle vasta loomulikult mitte midagist, agano tahaks ju kah uusi talvesaapaid õhutada natuke. Ma kardan, et nad muutuvad väegadema kurvaks seal suuuuures karbis niiviisi, kui neid õue ei viida...
Tegelt mai virise, õues on tõesti superilusad sügisilmad ja ma tegin täna nats pikema jalutuskäigu kah. Käisin nimelt vaatamas seda uut suurepärast sportimise klubi, kus ma homsest hakkan käima oma vananevat keha liigutamas.
Ostsin kuukaardi kah. Võinoh, maitea täpselt, kuidas seda kaarti eesti keeli nimetatakse, millega ühe kuu jooksul sinna kluppi sisse saab - klubikaart/klubikuukaart vms? Saate aru küll. Ma nimelt ei saa enam selles eelmises peenes klubis käia, kus ma varem aerooblesin, kuna minu treenijanaine läks teise kluppi tööle. Jano kuna mina olen loomult truu nigut koer, siis ma lähen muidugist saba jalgevahel talle sinna järele. See Uus Koht ei ole kahjuks nii peen ja nii UUS, kui see eelmine, aga see-eest on Uus Klubi minu kodule palju lähemal. Eelmine koht, kus ma aerooblemas käisin, oli vist linna üks vingemaid kohti:) Ma järeldan seda sellest, et seal võis aegajalt näha Suurte Juuste, Suurte Kasukatega ja Suurte Kaelaehheetega Naisi, kelle ülesanne oli OLLA ILUS. No kui ma neid ainult nägin, siis pold veel ullu midagist, aga kui kinni-ja lahtiriietamise ruumis neid ka kuulama pidi, siis mul mõnikord keris vahele... Ega mai teind midagi selle peale, tõmbasin vaikselt teksad jalga ja läksin minema. Ma olen ju loomult rahumeelne inime. A kui ma ikka mingit väga vinget infot kuulsin (nt. kuidas toidukilega ennast trenni ajaks sisse mässida, siis kalor kaob kergemalt vms:), siis saatsin siin elavale eestlannast sõbrannale sms-i, et kohalikud mutid on ikka niiiiiiii nõmedad blablablabla... Noja siis kui ta vastas, et onjah nõmedad, siis meil oli ilmselt mõlemal päev jälle tehtud! Mõnikord on nii vähe õnneks vaja:)
Ma nüüd lähen valmistun omseks ja söön külmkapist kõik söömiskõlblised asjad ära. Siis mul ikka on, mida seal Uues Klubis maha raputada. Õnneks mul vist väga palju ei ole söömiskõlblist kraami... Aga veini on küll! Eadisu!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kallikene, kus sa elad? kevad on käes... on ta jee...
meil on just-just rehvivahetuse hooaeg lõppemas ja juba on prismade platsidel kuused pysti, varsti visatakse ka kunstvana jalad üle ääre ja voila!
palun kogu südamest, et mulle mingit jura ei kingitaks, et see jääks ikka mõistuse piiridesse...
ahjaa, mina kui vana kooli inimene ei saa aru kas blogides peabki nii palju kirjavigu olema (its)