kolmapäev, 22. november 2006

poolekuutrammikaart

Ega ma pole üldiselt miski suur trammi või trolliga sõitja, aga kuna mu mees läks jälle suurde linna koolipinki nühkima (elukestev õpe, jeerait:), siis ma nüid otsustasin, et ostan kuukaardi endale. Nomuidu ma tööl käin jala ja peolt tulen taksoga ja mees ikka sõidutab mind, niet mai pea väga palju ühistranspordis nühkima (tänan küsimast, ei, mul EI OLE juhilube!), aga nüüd jäin nagu jänku üksi aasale nutma ja tegin hulljulge otsuse - kasutan paar nädalat ühistransporti!
No mõeldud tehtud, eksole. Ma tean küll, kus kesklinnas siuke kuukaardiputka on (ärge te mitte arvakegi, et meil siin neid niiviisi pillapalla kõigist ajaleheputkadest saab osta nagu Eestis!), olin ükskord sõbrannaga kaasas, kui ta seal shoppas. No kõigepealt sõitsin siit ülikooli juurest kesklinna ja läksin putkasse ja palusin leebelt ühe poolekuuse trammisõidukuukaardi. Jah, poolekuuse! Sest ega siin siis ometi niiviisi ei saa osta seda kaarti, et SUVALISEL päeval paned käed puusa ja nõuad mingit kaarti. EI - kuukaarti saab hankida eelmise kuu lõpus ja käesoleva alguses kokku umbes 6 päeva jooksul ja siis seda poolekuukaarti saab kuu keskel millaski ka umbes 5 päeva jooksul osta. Vat selline süsteem siis! Nii. Tädi siis küsis, kas ma tahan bussikuukaarti v KOMBINEERITUD kaarti... Ma ütsin, et ma tahaks ikka seda trammi oma... Ja siis see tuli - et oiiii, kallikene, aga ega meil ju siin trammikuukaarte ei müüda, neid müüakse vat seal raudteejaama juures kuskil, siit saab ainult KOMBINEERITUD kaardi osta... Ma siis küsisin, et aga miks siit trammikat ei saa ja selgus, et kuna trammide ja busside ja trollidega opereerivad meie linnas erinevad firmad, siis on ka PUTKAD erinevad! Saate aru! Haiiiige süsteem! No ma bussiga ei sõida, ma ainult trammitan mõnikord... Ma siis natuke purskasin tuld seal putkas, aga missa ikka vaese memmega pahandad. Tulin sealt välja, oleks eameelega ikka karjund küll kõva häälega, et kuradi napakad, miks peab inimeste elu nii keeruliseks tegema!!! Ma olen üle 3 aasta siin eland ja nad ikka veel suudavad mind üllatada oma jõledate väljamõeldistega!
Ega nad ju ei anna postist neid lennuposti kleepekaid ka niisama inimesele kätte, ainult niiviisi saab lennupostiga kirja saata, kui seisad järtsis ja viid postitädi kätte selle kirja, siis ta KONTROLLIB, kas kirjal on piisavalt marke ja paneb ISE selle sinise kleepekanäru sinna kirja peale. Ma ükskord julgesin higihaisuselt rasvaste juustega postitädilt küsida, et MIKS, jumalküll, mai või ise seda kleepsu kirjale panna?!? Tädi siis sülitas mulle oma pleksiklaasiluugist pahaselt vastuseks, et inimesed ju ainult petavad ja kindlasti nad kleebivad vähem marke kirja peale, kui lennupost nõuab ja siis on kõik tuksis!!! Vatnii.
Jano nüüd ma siis jäin kuukaardist ilma... Võinoh, õigemini mai viitsind lihtsalt otsima minna mingit teist auku, kus järgmise tädiga raksu minna. Kui kinupilti tahan vaatama minna või resturaani või jalavarjukauplusesse, siis otsin enne kuskilt putka, kust pileteid saab (ega neidki laialt iga nurga pealt võtta pole!) ja siis astun selle uhiuue läikiva piletiga trammi ja unustan ta augustamata nagu eile juhtus:)) No kontrolli kah ei tuld, niet kogemata sõitsin jänksi... Nüüd ongi mu päävakavas poodiminek, ostan vist siit ülikooli ajalehetädilt kohe hulgim neid biljette (kui tal ON neid muidugist!) ja kordan tarmmipeatuse poole minnes oma tänast mantrat: augusta pilet, augusta pilet, augusta pilet...

1 kommentaar:

boze konijn ütles ...

oi, leidsin ühe põneva blogi siit... mis maal pesitsed?