kolmapäev, 9. veebruar 2011

Hõum, sviit hõum!

Lause, mida ma KÕIKIDE inimeste kääst esimestel Eestis veedetud päävadel kuulnd olen, kõlab umbes nii: Ähh, see pole ju midagi, pool on ju juba ära suland!
Seda siis reageeringuna minu oigamis-ohkimis-üllatusäälega tehtud steitmendi kohta, et ma ei mäleta ei lapsepõlvest (mil kogu maailm ju ikkagi suuuuurena tundub ja seda tundusid ilmselt ka lumevallid) ega ka oma täiskasvanuajast selliseid lumeunikuid, -valle, -vaale, -mägesid - kuidas iganes neid kutsutasse! Niet sedakorda paneb Kallis Kodumaa mind julmalt proovile - vaata ise, kuidas oma Imiklapsega siin hangede vahel veeretud saad, eksole...:S Lisaks lubatasse alates omsest miskiseid maagilisi nummereid termomeetrisse, niet ma kardan, et kuulutame külmapühad juba alanuks:)
Imiklaps suutis täna õues olla u 20 minutit ja akkas peale paari lumeingli tegemist oigama, et tema tahab koju. See tähendas tema keeli siis, et tuppa sooja, kuigi eriti külm ju täna ei olndki, aint tuul uilgas.
Lisaks arvasin ma juba ette ja sain nüüd autoga (kaasreisijana) sõites lõpliselt aru, et selliste teedeoludega minust miskit sohvrit küll siin Eestis ei saa... Ekstreemspordipisik mind nakatand pole ja naeselik alaloiuinstinkt sosistab kah, et ega vist praegast ei tasuks enam akata elu esimesi kiiruskatseid lumel tegema. Sain ma ju oma juhtimisõiguse Ungaris ja peale õrna lumekirmetise pole minu liiklemist seal miski muu eriti segand. Seega ei jää meil Imiklapsega ilmselt muud üle, kui külma ja libedat kartes ema juures kodus istuda ja aprillikuud oodata. Siis on ehk soojem kah, aga isegi kui kevad veel ei tule, siis muud äkshönit peaks ikka saama:)

Ahjaa, info mõttes veel niipalju, et esmasbal näitas Viini lennujaamas termomeeter 17 kraadi sooja. Z. arvas, et nats äkki valetas, sest auto oma näitas kõigest 14...:S
Teretulemast Eestisse, mismuud:)

10 kommentaari:

Maarja ütles ...

Jure ka mind ikka informeerib, kuis Lj olla 17 soojakraadi ja kuda õlu libiseb :)

patsifist ütles ...

Fffhastik informahhuun, siukest pole siia praegast vaja. Ei soojakraade ega mulle isiklikult ka õlut mitte:))

Anonüümne ütles ...

kle saabu nüüd kuskile onlaini (msn? skaip? meil? fb?) ja saame ometi kokku!

jänes, peagu viimseid hetki talnas

Red Whortleberry ütles ...

Kadetaks teete! Ja nagu ma jutust aru saan, lubab reisiplaan isegi aprilli oodata!

Ja siis teeb kadedaks veel see supervorm, mille Sa ilmselt Imiklast lükates-tõmmates-tõugates-üle hangede ronides jne saavutad. Ise mäletan eelmise aasta kahest veebruarinädalast, et tagasi Ungarisse jõudes olin ma oma kolm kilo kergem ja asjade seisuga väga rahul.

See aasta peab võib-olla ühe Alpi või Tatrate tretiga piirduma.

Ilusat kodusolemist!

Micheliine ütles ...

No mõnes mõttes on see ju tore, et ringiliikumine piiratud on - siis on ju rohkem blogimiseks aega. Ma heameelega loen, kuigi iseenesest poleks midagi ka kokkusaamise vastu (peaks jälle Kroonijuveeli kaasama). Aga nagu ütleb mu esiklaps- kõik on tahtmise küsimus:)
Ole siis libedaga ettevaatlik!

patsifist ütles ...

Ooojaaa, Kaidi, supervorm mul jah:) Vaatan just, et kust miskeid paksemaid ja soojemaid ja SUUREMAID talveriideid hankida, et kuidagi aprillini välja veereda, niet vorm läheb järjest vingemaks:))
Anoh, õues peab lapsega ju ikka käima, ole ise vormis või vormist väljas...:S

Gea ütles ...

ka ring on vorm, muideks :)

a ma ei teadnudki, et Sa jälle ümmargune. lahe! Ja terretulmast kodumaale!

patsifist ütles ...

Ümmargune neh:)
Aga paistab, et kodumaal on muga omad plaanid, sest kui nädalilõpuks suisa 30 külmakraadi lubatasse, siis liigun ma küll vist aint maja piires ja lähen veel ümmargusemaks...:S

Red Whortleberry ütles ...

No siis tuleb aint õnne soovida! Kas jääd Eestisse võiduka lõpuni?

patsifist ütles ...

Selleks siia seekord nii pikaks ajaks kolitud sai jah. Põhjuseid, MIKS ma Ungaris sünnitada ei taha, pidin muudkui aga säälsetele lähikondlastele ette lugema...:) A mulle meeldisid Linnar Viigi (oli vist ikka Viik:) sõnad, et igal naisel olgu õigus oma keeles sünnitada! Et mitte ungarlasi solvata, siis peamiselt sellele apelleerisingi:)