teisipäev, 15. veebruar 2011

Oscari-kõne

Kõigepealt tahaksin ma tänada Provva Kroonijuveeli, et ta mu pefi külma kääst päästis ja miskise vana madratsjope (mis nääb jummalast konverteeritav välja, muusjas:) mulle leidis! Tänane pääv madratsiga oli võrreldes eilse lirujopepäävaga suisa õnnistus!

Ja loomulikult sooviksin ma tänada lugupeetud ilmataati, et ta täna pääval siiski täitsa normaalse temperatuuri suutis välja manada, -12 pole ju miski ekstreemsus. Sain arstil käidud ja jäin ellu:)

Kõhuelanik on aga täna täiesti võimatu tüüp. Muudkui keerleb-pöörleb-madistab. Imiklaps ei teind mul kordagi SELLIST tralli kõhus. Vbla tal on lihtsalt külm...:) Niet teda ma tänan siis, kui ta veits maha rahuneb.

2 kommentaari:

kroonijuveel ütles ...

provva Kroojuveel annab ju viimasegi seljast sõbra heaks!

iti ütles ...

vot Kroonjuveel on ikka õige sõber sul!

Aga palju palju õnne uue lapse ootamise puhul! Too ju sääne rõõm et mine või võta klõmm nahavahele :)
Pea aga vastu!