kolmapäev, 23. september 2009

...hoolik...

Mulle sokulaad maitseb. No ikka väga maitseb. Olen suhteliselt kõigesööja, isegi sellised tõelisest sokulaadist suht kaugel olevad isendid nagu Bounty või Kamatahvel võivad mul meele hiaks teha:) Viimasel ajal on kaubanduses näha tumedat sokulaadi eriti erutavates maitsekombinatsioonides. Nont eelmisel nädalil ostsin kohalikku tumedat sokulaadi ingveriga, täitsa hia oli. Seega kiikan nüüd ka tihedamini tumeda sokulaadi poole. Ja tumedast sokulaadist saab teha ka ead rammusat kooki:)
A miks ma sokulaadist ültse kirjutama akkasin, on tõsiasi, et ma hävitasin just praegast telekat vaadates terve tahvli ära. Ma tavaliselt ei söö tervet tahvlit korraga, kuna mul saab enne kas isu täis või läheb süda pahaks:) A täna sõin. Oli selline sokulaad papaiatükkidega. KOHUTAVALT hia oli! Nii hia, et mai saand kahjuks isegi mitte ühte tükki Z.-le omseks maitsta jätta, väga piinlik... Sokulaad oli sõbrannalt sünnipäävaks saadud, seega juba mitu aega minuga tõtt vaadand köögiriiulil. Ja täna oli siis see pääv, mil otsustasin ta hävitada. Nüüd on nats raske olla küll, agano ütleme nii, et asi oli seda väärt:) Kahju, et õhtuti on kombeks ambaid pesta, siis kaob ju see imeline maitse suust ära...

1 kommentaar:

maris ütles ...

õhtune hammastepesu on elastne mõiste.