pühapäev, 13. jaanuar 2008

mina ja reisimine, vol. 2

Mida korradit ma peaks tegema, et minu reied tulevikus kenasti kulgeks. Ma ju ostsin heategevuslikke jõulukaarte, ma selekteerin oma prügi ja ma armastan oma meest, ema ja venda ja sõpru, ma püüan olla hea ristiema oma pojale (kes on jälle meetri võrra kasvand ja räägib kõik maailma jutud ära:) ja hea tädi muudele lastele ja ma olen püüdnud olla hea õpetaja ja kolleeg... MIDA VEEL? Mida saatus minult tahab? Millega saaksin garanteerida selle, et mu lennureisid lähevad tulevikus veits libedamalt? Any ideas?
No ühesõnaga, akkasin teisibal Helsingisse lendama, kenasti tund ja 10 min olin varem jaamas valmis ja puha, minu meelest on see täiesti normaalne aeg, on hiljemgi jõutud. Meilt on küll otselend Hesasse olemas, aga see jõuab õhtal 11 ajal kohale ja seega olin otsustand lennata läbi Müncheni.
A mai lennand...
Ma lasin taksojuhil ennast kenasti selle terminali ette sõidutada, mis mu piletile oli märgitud, aga seal ei old depaartivate lendude tablool küll Münchenist kippu ega kõppu. Ma arvasin algul, et olen valel pääval tulnd... Tsekkasin asja - pääv oli õige. Peale kümnemintsast edasitagasi närvitsemist ja kofrivedamist leidsin Lufthansa letilt A4 suuruses paberi, et kõik nende lennud väljuvad A- terminalist. Ma olin Bees... Jooksin Aasse, higi lippas, koffer lohises nigut truu koer sabas, pulss tõusis. A- terminalis oli avatud Müncheni ja Frankfurti lennu jaoks kahepeale ÜKS check-in, sealt sain nibinnabin läbi, lennu väljumiseni oli jäänd veel 25 mintsa. Passikontrollis (ka neid oli avatud ÜKS) seisis minu ees 150 rahuvalvajat (sõjardid on mu saatus!) ! Ja kui te arvate, et nad turvakontrolliks olid kuhugi kadund, siis te eksite - nad olid ka selles ÜHES avatud turvakontrollis minu ees! Kui mu lennuki väljumiseni oli jäänd umbes 10 mintsa aega, siis väljusin järjekorrast ja ütsin murelikult turvakontrollitädile, et äkki mina saaks nats vahele trügida vms (ma ei nimetand seda muidugi vaheletrügimiseks), kuna mu lennuk väljub 10 minuti pärast. Tädi näffas närviliselt, et aga poiste (ta oli muidugi veits diskrimineeriv, kuna seal oli ka naisrahuvalvajaid:) Pristina lennuk väljub 5 minuti pärast... Olin siis kenasti järjekorras, võtsin saapad jalast ja vöö vöölt ja arvuti kotist välja jne jne, läbisin turvakontrolli hetkel, kui Müncheni lend oleks pidand väljuma. Ja ta väljuski. Jõudsin hingeldades väravasse ja mingi kohalik tibi ütles vigases inglishis, et its gõun, its gõun... Ma siis vastasin talle sisisevalt maakeeli vasta, et ma saan aru küll, et lennuk on läind, aga kui lennujaam on nii lahe, et hommikuses ummikus on avatud üks check-in, üks passikontroll ja üks turvakontroll, siis peavad nad nüüd selle jama eest ka vastutama ja mind kiremas koras Helsingisse toimetama. Tibi üts resigneerund näoga, et ma nüüd mingu tagasi sinna BEEE terminali ja rääkigu Lufthansa tibidega, et vbla õnnestub mul veel TÄNA Hesasse saada... Ma ütsin, et eieieieiei, teie võtate oma kena raadju vöö pealt ja võtate nendega ise ühendust, niet selleks ajaks, kui ma olen oma kofri tagasi saand ja ennast sellega Lufthansa tibide juurde vedand, on neil juba plänn bii välja mõeldud. Nii oligi. Sain koha poole tunni pärast väljuvale Frankfurti lennule, läbisin uuesti ka passi- ja turvakontrolli ning lendasin nigut silk kahe suhtleva jaapanlase vahele paigutatuna Frankfurti. Peale paaritunnist jõlkumist mu lemmiklennujaamas sõitsin äriklassis Helsingisse. Hilinemine kokku 2 tundi, not bääd iseenesest... Ano kuna mulle pidi sõbranna Vantaale vasta tulema ja meil olid pealelõunaks suured plaanid, siis ikka oli bääd küll natsa... Hea asi oli see, et Hesasse lennates ei istund mu kõrval mitte keegi jaet ma sain sooja sööki, mille peale oli kirjutatud 'no pork', ent mille sisu ma tuvastada ei suutnud ning ma sain veini juua klaasist. Milline luksus:))
A Soome ja sõbrad oli toredad. Ja lapsed. Mõnel lapsel oli häälemurre, brrr...:S Mõni oli õppind pissima nagu issi ja demonstreeris seda ka uhkelt mulle:))
Ja mina olen jälle aige. Tore kliima teil siin...
Kena suusailma ja ilust aasta jätku!

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

klukene, kas sulle saab nüüd eesti numbrile helsitada. ja et mis numbrile. oleksin hea meelega sulle selle timo(?) tehtud teepoti kah ehsasse toimitand, aga ssa viibisid seal vist loetud sekundid?
issand kui julge hunt sa oled. mian ei julgeks iialgi piiksuda lennujaamas et orgunnige mulle nüüd lend.

Anonüümne ütles ...

tvelv points, klu! kui mind oleks eelnevalt ka solgutatud niimoodi, siis ma oleks vist ka käed sanga löönd ja lendu tellinud.

patsifist ütles ...

Nojah, mis mul üle jäi, eksole, eks saba värises kah natsa, et kuidas ja millal ja millega ma Hesasse saan. Teinekord tuleb see põhjendamatult kõrge eneseinnang (ja väike näitlemisoskus - 'mul on Helsingis ülitähtis kohtumine') ikka kasuks kah:))

keelek6rv ütles ...

:D
kadestan põhjendamatult kõrget enesehinnangut!