esmaspäev, 17. oktoober 2011

Ma ju ütlesin!!!

Et rasedusaegne ajupehmenemine ei lõppe kahjuks lapse sündimisega, vaid kestab nt minu puhul ikka veel ja kesteab, äkki läheb aina ullemaks... Täna omikul panin hambaharjale kätekreemi... No kreem oli vannitoas kraanikausi serval, kuhu ma ta ise eila õhtal unustasin. Õnneks märkasin 'pasta' imelikku konsistentsi enne, kui ma sellega hambaid akkasin pesema. Bhääh.

5 kommentaari:

paranka ütles ...

see, kullakem, on nüüd imetamis-seniilsus :) või vähemasti ma kasutan sellise nimega põhjendust oma sarnasetele tegudele :)

Anonüümne ütles ...

:) Sul vedas siis, et teie majas pole kedagi, kes kasutab proteesiliimi. Usu mind, s e l l e g a hambaid puhtaks ei saa. Kolm päeva vähemalt. :P

patsifist ütles ...

Ok, imetamis-seniilsus siis, kõlab äste:)
Oravake, Sa ju ei... Ometigi???

Anonüümne ütles ...

Mina mitte, aga ema küll. Hambaid pesin muidugi mina.

patsifist ütles ...

eino ma sedai mõelndki, et Sa proteesiliimi kasutad:D
ooissand, see võis tore kogemus olla...:S