reede, 21. oktoober 2011

Kolm kofi

Olen joond. Täna. Kolm suurt kruugitäit kofi. Ja ikka on tunne nagu... Nagu... Kasutaksin siinkohal üht ebatsensuurset, ent mu meelest väga tabavat ungarlaste väljendit: tunne on nagu pestud s.tt:S

Äratus oli 5.36, peale seda ohtralt vingumist, köhimist, tatieemaldamist. Uuesti magama ei jäädud. Ka J ärkas pisilase kiunumise peale üles, niet olime kogu mansaftiga juba pool7 allkorrusel.

Kui LP 8 ajal miniunele jäi, üritasin endast inimest teha - veeprotseduurid ja veits kreemi kehale ja näkku. Näokreem lendas käest ja 90% selle sisust ehtis vannitoa seinu ja põrmandut. Kuna näole ei taht seda seinal olnd kreemi panna, siis kreemitasin sellega keret. Mu küünarnukid ja käelabad on nüüd kortsudevastase kreemiga pinguldatud. Suured staarid pidid ka kallite näokreemidega kogu keret määrima, ma siis järgisin nende eeskuju...:S

Järgneva kolme kuu jooksul võibki mult aint selliseid postitusi oodata. Kui üldse. Sest alates kolmabast saab minust kahe väikse lapsega üksikema. Z läheb ära. KOLMEKS KUUKS. Juhin teie tähelepanu asjaolule, et mul ei ole siin miskeid taustajõude vanavanema-tädi-onu-jne näol. On aint naabrid. Palju õnne meile!

3 kommentaari:

paranka ütles ...

njaaa, ma tean, mida te tunnete :|

mul on mehel minu poolt seatud "lennukeeld" vähemasti veel järgmine aasta ka ehk siis seni, kuni noorim võsuke umbes-täpselt kaks saab...

Maarja ütles ...

jaksu aga! küll hakkama saad :)

patsifist ütles ...

No seekord polnd mu võimuses lennukeeldu seada...:S
Jano küll ma akkama saan, selge see, aga mis hinnaga...:S
Kui keegi teeks mulle pärast pakkumise rehab'i minna, siis ma ilmselt ei ütleks No-No-No:))