reede, 6. august 2010

Liigne agarus on ogarus...

Mnjahh. Tore - laps käib potil ja puha. A nüid on saabund järgmine etapp - ta tahab ise poti ka suurde potti tühjaks kallata:S Esimesed paar korda tegutses Imiklaps nii kiireste, et mai jõund reageeridagi enne kui igast vedelikke üle suure poti ääre lainetas ja osa sest seinalegi jõudis. Edasi olen püünd kiirem olla, aga siis riskin sellega, et järgneb suur kisa ja nördimus - laps tahaks ju ISE nii tähtsaid toiminguid teha... Võehh, ma ütlen.
Mõtlesin, et ostan nüüd Imiklapsele selle suure WCpoti peale pandava tittede prill-laua, vaatame, kas saab asja või jaa. Kel kogemusi, võib jagada:)

Teine väga tähtis tähelepanek, mida ma teiega jagada tahtsin, on see, et miks arbuusi magusus ei võiks teistpidine olla? No ma mõtlen siis seda, et arbuus võiks magusamaks muutuda seestpoolt väljapoole süües - et mida koorele lähemal, seda magusamaks läheb noh:) Ma olen nimelt kogu elu olnd see tüüp, kes kõige paremad palad taldrikul viimaseks jätab: kaneelirullist söön viimasena keskmise, selle kõige suhkrusema ja kaneelisema osa ja lasagnet süües püüan rohke juustuga katte alt sisu välja uuristada, et siis kõige lõpuks jätta krõbedaks küpsend juustukate:) Seega tahaksin ka neid kõige magusamaid ja mahlasemaid arbuusitükke viimaseks jätta, aga mida koorele lähemale, seda maitsetumaks ja mõttetumaks antud frukt muutub:S Ma tean küll, et võiksin arbuusi tükeldada ja siis need heledamad maitsetumad tükid esimesena ära süüa, a kesse ikka niipalju jukerdada viitsib. Niet ma annaks küll kümme palli taimearetajale, kes arbuusi nats tuunida viitsiks ja magususe tagurpidi keeraks või siis kogu arbuusi magusaks aretaks.
Sellised filosoofilised mõtted siis.

A muidu on nii, et meil sai nüüd betoontrepp ka plaatidega kaetud (erinevalt meie esmasest puidusest nägemusest sai trepp siiski plaaditud) ja see tähendab ühtlasi seda, et võime peale paaripäävst allkorrusel sodi ja tolmu sees redutamist taas kompsudega üles oma vooditesse kolida ja ma võin alustada järjekordse Suure Koristamistööga. Jõudu mulle!

4 kommentaari:

a ütles ...

mul on õnnestunud kord balatoni äärest osta arbuus, mis oli äärest sama magus kui keskelt - st läbinisti valmis :) ... aga see on ka ainus kord :(

patsifist ütles ...

Novat, KORD on õnnestund, eksole:) A tahaks, et kõik arbuusid olekski sellised, vat siis alles dolce vita!

efkataagens ütles ...

KV-l on see suure poti iste ja parematel päevadel, kui suudan ta tualetti melitada, vahel ise valib, et kas läheb suurele potile või väiksele. Kui midagi potti tuleb, saab preemiaks vett lasta :-)
A muidu on iste mu meelest väga OK. Soovitan otsida sellist, millel oleks all midagi libisemise vastast, nt silikoonriba vmt.

vahterliina ütles ...

meil seda istet lüliti, aga nüüd käib pingikesega ise suurel. see meeldib ja s_taloopimist igal moel ka vähem.

PS tere tulemast koju!