esmaspäev, 26. juuli 2010

Daytrip

Nonätsasis - piisab vaid tahtmisest, sädelevast orgunnist ja õnnest ning mu eelmise postituse 2 soovi ongi juba täitund - sain nädalivahel nats puhata ja mängida ning õues on jahe. No õigemini siis - KÜLM! Täna on meil siin 16 kraadi, mis tähendab, et alates reedest on temperatuur kakskend kraadi langend - skeeri!
Igatahes võtsin reedel saba selga, panin veeputli ja hambaharja kotti ning rühkisin läbi raskuste päälinna poole sõbrannat külastama. Õnneks bussis konditsioneer töötas ja eriti ull reis ise polndki (ei, autuga mina ise päälinnas ei sõida, tänan küsimast:). Sealt edasi oli juba full service - sõbranna mees tuli mulle autuga järele ja nende juures kodus ootasid meid parimatest parimad söögid ja joogid. Kustumatu mulje jätsid sõbranna tehtud financier'd. Need olid lihtsalt jumalised - võised, mandlised - just nigut peab! Esimest korda elus sõin ma kõrvitsast tehtud külmsuppi, vat see oli ka superb ja sobis kuuma suveõhtasse imeäste! Kõik see sai alla loputet rohke valge ja roosaga:)) Õhta lõpetuseks vaatasime üht kohalikku komöödjat, mis mul kui titemammal siiani vaatamata ja vedasime end poole öö ajal voodisse. Uni oli sitke ja pikk ja lauba omik tervitas meid mõnusa tuule ja kauaoodatud jaheda õhuga. Isegi nii jahe oli, et esimesed kofid terrassil ära joond, kolisime omikusöögiks ikkagi tuppa tagasi. Üle pika aja tundsin, et on, mida hingata, hää ja kerge oli olla!

Peale pikka omikusööki läksime linna peale laiama - käisime vaatamas/katsetamas üht uut ja lahedat purskkaevu, võtsime vastavatud Starbucksis karamellised kofid ja lonkisime niisama kesklinnas. Mulle tundus, et ma pole säälkandis juba aastaid käind, palju oli muutund. No aastaid on küll kunstiline liialdus, aga kesklinna linnaosa noor linnapea (Budapesti linnaosadel on eraldi linnapead:) on päris palju ruumi jalakäijatele juurde võtnud ja neid uuendusi, jalakäijate tänavaid ma tõesti polnd näind. Shoppasime araabide söögipoes kikerherneid ja maitseaineid ning ühes beenes gurmeepoes ostsin Imiklapsele tema lemmikküpsiseid, kuiva siidrit ja Hellman's majoneesi - seda saab siinkandis aint beentest boodidest. Supermarketites on suures osas kohalikud majoneesid, mis on kohhhutavalt äädikased.
Siis sõime veel ühe maitsva lõuna ja mu daytrip oligi läbi. Premeerisin ennast enne bussi peale minekut veel briti MarieClaire'ga, milles oli üllatavalt palju lugemist seekord ja muusjas - raamatututvustustes oli ka Sofi Oksase Purge'i sisukokkuvõte ära toodud! Niet tagasitee läks pilviselt ja märkamatult. Oi, oli hia ehitussodist ja pissipotist nats eemal olla! Imiklaps sai nautida kvaliteetaega issiga ja issi sai õppida lapse potitamist:))
Eile tegin meestele õhtal preemjaks pannkooke ja kraamisin hoogsalt ülakorruse ära. Kui nüüd keegi allkorrusel ka veel majale koristusvahenditega tiiru peale teeks, siis maleks täitsa rahul. Ja kui keegi triikida armastab, siis võib ka mu poole pöörduda - mul on, mida triikida! Palju!

5 kommentaari:

maris ütles ...

vot nüüd ei saa aru... UNGARIS on Starbucks ja Soomes ei ole?!? Ei, vana kultuurmaa on ikka vana kultuurmaa.

kroonijuveel ütles ...

tuleb siis Vanaema Tiiu Ungarisse saata? Veike vhein ja triik :). Igatahes Vanaema Helle ja Vanaisa Ago jäid oma reisuga üliülirahule.

patsifist ütles ...

Nomaitea Maris, mis KULTUURI see Starbucks ikka nii väga näitab:) Mu meelest vanad hiad Pesti kofikud on palju armsamad. Lihtsalt see erinevus, et seal ei saa 'decaf low-fat jne latte macchiatot':)

A Vanama Tiiust ma ära ei ütleks! Sa pead ikka rääkima vanadele, et nad ei peaks isegi telgis magama, kui külla tulevad, me annaks neile voodi!

maris ütles ...

Killu!
Tule juba FAcebooki, astu 21. sajandisse! www.facebook.com, tasuta profiil, ei ole sundust kirjutada, kui ei taha, aga niiiiiiii palju kätsympi kui blogi!!!!! tule tule tule! kysi kroonijuveelilt (oled ju seal, j?) ja teistelt, kui ei usu!!!!

patsifist ütles ...

Maitule enivei. Tunnen ennast liiga äste ja tean, et istukisn siis seal ja raiskaksin aega. Olkoon kätsympi. Eitule. Punkt.