teisipäev, 27. november 2007

Tibusid loetasse sügisel

Kuna praegast on ästi moes oma jalavarje kokku arvutada, siis järgin trendi. Koos spordi- ja muu spetsiifilise varustusega (kummikud ja plätud nt:) sain kokku 35 paari. Arvan, et Eestis voib mul olla u 10 paari jalavarje, a need on reeglina siuksed moraalselt nats vananend ädaabijalanõud - a la 'juhuks kui väga külm on' või siis sellised, mis on kunagi Selle Ühe kleidi juurde Selleks Üheks õhtuks hangitud ja mida ma pole pidanud mõistlikuks siia tuua.
Peaks ka dieedile minema. No jalanõuostmisdieedile siis... Oehhh...
Lähen ostan endale parem uue läpaka nüüd.

8 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

issand. mul on kahed talvesaapad (millest ühed on vanad ja inetud)ja ühed tennad ja ämma käest saadud naiste spordijalanõud ja kaks paari kummikuid. Kuidas sa nii kingafriigiks arenesid?

patsifist ütles ...

Nomaitea... Juhtus kuidagi, mul on ka muidugi vinged eeskujud:))
A ega ma nyyd uhke kai ole selle yle - tarbijayhiskonna k6rgem pilotaazh kahjuks... Niet nagu juba ööldud - pyyan ennast igati tagasi oida!

keelek6rv ütles ...

issand tõesti.. :)
palun organiseeri oma 35 paari kuidagi kenasti ära ja tee neist pilti! :)

patsifist ütles ...

Oi, keelek6rv, mai viitsi kyll k6iki kingu karpidest valja laduda ja votokrahveerida - enamik jalavarje on mul nimelt kenasti karpides ja kapi otsa laotud:)) Ma v6in muidugi sellest varviliseslt karbiunnikust Sulle pildi teha kyll:))

Maarja ütles ...

jummel kui tore on mitte olla ainus jalanõumaniakk.
ma kokku ei julge lugeda, a eestis üleval korrusel hakkas silma 13 karpi ja 11 paari. allkorrusel ma ei loenda ja sloveenias ka mitte. piinlik. ANNAN PÜHA LUBADUSE ENNE UUT SUVE MITTE OSTA ÜHTEGI UUT PAARI.

patsifist ütles ...

Jah s6brad, ikka on ju hia teada, et on teisigi sama aigust p6devaid isendeid:)) A mai julge yhtki lubadust anda, lihtsalt pyyan m6istlik olla...:S

Anonüümne ütles ...

alati onju võimalik toetada veresugulaste lapstütreid ülejäänud/vähekasutatud jalanõudega. kuniks lapstütrele need veel jalga lähevad ...

patsifist ütles ...

Nokuna Sinu lapstytar on ilmselt Sinu jalaalabaad pärinud, siis järgmisel suvel ilmselt pole vähimatki lootust, et m6ni minu king talle veel varba otsa läheb! Pean veel enne Eestisse tulekut kiire inveka tegema, äkki m6ne kinga annaks HB-le veel kevadel jalga punnitada:))