esmaspäev, 3. juuni 2013

Aurupuhastaja!

Eila ankisin endale nii möödaminnes aurupuhastaja ja olen vaimustuses! Tegelt ma ju aint testisin teda eila ülakorruse vannaris natsa, aga ikkagi - olen vaimustuses! Nimelt käisin eila üksi suuremat söögishoppingut tegemas ja fheinivarusid täiendamas, noet ikkagi suurem kamp söödikuid/joodikuid tulemas, et oleks, mida võtta:)) Ja nägin täitsa juhuslikult riiulil misit no name aurupuhastajat, mis oli AINULT TÄNA, AINULT SULLE imeodava hinnaga ja nii ma ta ära tõin. Eks ma olen siit-sealt juba nende kohta hääd kuulnd ja olgem ausad - meie vannarite valged vuugivahed (mis said valged tänu sellele, et ma plaatimise ajal Eestis olin, grrrrr...) pole ammu juba valged, niet tõin ära! Ja proovisin ja nüüd on üleval paari plaadi vuugivahed jälle valged, juhhuu! Ega mai kavatse akata taga igapäävaselt ringi vehkima ja siukse mustuse puhul nigut meil, on tegemist ka üsna aeganõudva tööga, aga paari kuu tagant võiks nad ju üle käia. Niet esialgu - me like! ja ma olen teda aint ühe otsiku ja aint põrandaplaatide puhul testind, kes teab, mis üllatusi puhastajal mulle veel varuks on, ootan uviga:)

6 kommentaari:

Gea ütles ...

ooo, väga põnev

Anonüümne ütles ...

Szerintem én mondtam neked már, hogy ez működni fog :-) De örülök, hogy tényleg így van. Mi ezzel takarítunk a fürdőben, a konyhában (tűzhely, mosogató, sütő), de biztos kitalálod, hol lehet még jól kihasználni :-)

Orsi

patsifist ütles ...

Igen, Te voltál az első, aztán az egyik szomszéd mondta, hogy a fiának vagy a lányanak van, a barátnőm meg karácsonyra kapta. És mindenki imádta, és én is imádom!!! Egy kicsit őrült háziasszony duma, de legyen...:))

Anonüümne ütles ...

ja kus on uued jutud? :)tervitades Kasja

gea ütles ...

sa nüüd muudkui koristad ja üldse ei kirjuta :(

paranka ütles ...

Uu?