teisipäev, 6. september 2011

Söödik

Mul on mure. Ma põhimõtselt kogu aeg söön. Päev läbi. Kui midagi magusat tahan, siis on raskusi, sest kohusetundlise lapsevanemana pean seda ju lapsukse eest varjama... Söön küpsist, kommi, pirni-viinamarja-virsikut. Arbuusi sööks ka, aga sesong sai läbi. Kui midagi magusat pole, siis söön nt ühe tomatisaia või kodujuustu või eilast kotletti...
A põhiliselt ikka sööks magusat. Lapse pühabasest sünnibast järgijäänd koogiribalad sõin kõik eile-täna üksi ära... Tõe uvides pean mainima, et pakkusin ka lapsele, aga ta sai ilmselt pühabal suhkrumürgituse ja pole nüüd kookide vasta erilist uvi tund:)
Hetk tagasi sõin ära väikse paki M&M'se ja see oli ilmselgelt vähe, tahaks midagi veel. Kolm korda nädalas käib meie tänavas mobiilne pagaripood ehk siis autolavka, kes müüb saia ja saiukest - ma ostan pea iga kord mingi kaneeli- või kakaorulli või mooniseemnetega saiukese vms...
Ma muretsen oma tervise pärast. Ja proua Evelin ilmselt minestaks mu hetkemenüüd nähes, oh seda transrasvade unnikut, mis mu organismi iga pääv jõuab! Kas peaks midagist ette võtma?

6 kommentaari:

triin ütles ...

absoluutselt kindlasti on sul mingi ainete puudus.
Kroomipuudus ajab magusa isu peale.
Vaata neid linke:
http://refleksoloogia.onepagefree.com/?id=5663&onepagefree=ba9e0536504a47461772014202b5195e
http://www.toitumine.ee/mineraalained/
jne

Anonüümne ütles ...

Ja maailma ebaõiglusele viidates - sul ju kuskile need transrasvad kinni ei jää!!!! aga vaata tõesti,mida triin soovitas. Kroonijuveel

keelek6rv ütles ...

mu meelest olekski juba ülim aeg tõsta kaal 43 pealt vähemalt 45 peale!

patsifist ütles ...

No see, et need küpsikud mul puusa peale pidama ei jää, on oopis teine asi:))
Vaatasin neid linke ja mõtlen nüid, et äkki peakski akkama kroomi sööma. Lisaks tuleb ju juukseid ka peotäite kaupa, niet tasakaalust väljas on organismus mul praegast enivei, putitamist oleks vaja...

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

minu arust sa peaksid enne kroomi söömist arsti juurde minema ja vereproovi küsima. Sellest siis saaksid aru mis puudub :-) Suhkrut kindlasti mitte ;-)

Orsi